لوگو Zombie Frontier 4: Sniper War ++

Zombie Frontier 4: Sniper War ++

تصاویر Zombie Frontier 4: Sniper War ++تصاویر Zombie Frontier 4: Sniper War ++تصاویر Zombie Frontier 4: Sniper War ++تصاویر Zombie Frontier 4: Sniper War ++تصاویر Zombie Frontier 4: Sniper War ++تصاویر Zombie Frontier 4: Sniper War ++

توضیحات

امکانات و ویژگی‌های نسخه آنلاک‌شده:

• او نمی میرد

• سکه بی نهایتZombie Frontier4 آخرین دنباله ساخته شده از سری زامبی مرز است، این یک زامبی اول شخص کلاسیک است.

بازی تیراندازی بازیکنان می‌توانند مواد، نقشه‌هایی را برای ساختن سلاح‌ها جمع‌آوری کنند، با BOSS‌های جهش‌یافته مبارزه کنند، بیایند و احساس یک آخرالزمان واقعی را تجربه کنند و شاهد انفجار اعضای زامبی باشند.

ویژگی های بازی

[تعداد بی نهایت چالش آخرالزمان]

شما با زامبی‌هایی که در گوشه‌های تاریک بازی پنهان شده‌اند، سگ‌های زامبی کوبنده، زامبی‌های شاخک‌دار، که می‌توانند حتی پس از شلیک سرشان بایستند، همچنین Lickers، Roadblockers، Chargers و دیگر زامبی‌های جهش‌یافته روبرو خواهید شد. "Mother Worm"، ترکیب تاب خورده نهایی همه زامبی ها و آخرین، اما نه کم، ژنرال سیمونز و سایر زامبی های جهش یافته در مسیر شما هستند.

[استراتژی یک و تنها تفنگ]

یک مهارت منحصر به فرد در استفاده از هر تفنگ دخیل است. شما می توانید انتخاب کنید که تپانچه را مسلط کنید و به مناطق آسیب پذیر آنها شلیک کنید. می توانید تصمیم بگیرید که دو تفنگ اتوماتیک حمل کنید. و آنها را با پاشیدن گلوله سرکوب کنید. همچنین می‌توانید تفنگ ساچمه‌ای را انتخاب کنید، جایی که اطراف را پر می‌کنید و شلیک می‌کنید و هر چیزی را که به شما نزدیک می‌شود منفجر می‌کنید. علاوه بر این، نارنجک هایی نیز وجود دارد که می توان از آنها در مناطق خاص، تفنگ های تک تیرانداز و سایر توپخانه های سنگین برای تاکتیک های خاص استفاده کرد.

[تجربه بی نظیر میدان نبرد]

شما باید راه خود را از کمین در برف، صحراها و غارها بکشید، خود را در بالای یک آسمان خراش خواهید دید که چیزی جز یک تفنگ تک تیرانداز ندارد، باید آنها را با یک تفنگ درو بیرون بیاورید. وسط یک پل در مراحل رویداد حداکثر به چالش کشیده می‌شوید و گاهی اوقات با سایر بازماندگان رقابت خواهید کرد. همچنین بیمارستان‌های کلاسیک، ماشین‌ها، زندان‌ها، کارخانه‌ها، جزایر و موارد دیگر وجود دارند که منتظر کاوش شما هستند.

[سیستم رشد خودکفایی]

هر چیزی از ارتقاء سلاح گرفته تا اصلاح سلاح یا اقساط سلاح جدید تا انتخاب لباس های زرهی، همگی به تنوع بازی کمک می کنند، کیت کمک های اولیه، آدرنالین و سایر اقلام مصرفی را نیز می توان در طول مسیر خریداری کرد. اینها همه منابع شما برای بقا هستند.

[ارتباط با سایر بازیکنان]

بازماندگان بیشتری پیدا کنید، با دیگران تعامل کنید یا با دیگران رقابت کنید. فقط به یاد داشته باشید که شما در این بازی تنها نیستید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Feelingtouch Inc.