لوگو   Youtubers Life: Gaming Channel

Youtubers Life: Gaming Channel

تصاویر   Youtubers Life: Gaming Channelتصاویر   Youtubers Life: Gaming Channelتصاویر   Youtubers Life: Gaming Channelتصاویر   Youtubers Life: Gaming Channelتصاویر   Youtubers Life: Gaming Channel

توضیحات

بیش از 30000 کاربر یوتیوب این بازی را نصب کرده‌اند و بیش از 300000 ویدیو و 500 میلیون بازدید در YouTube ایجاد کرده‌اند. آیا می‌خواهید بدانید وایرال شدن چه حسی دارد؟


Youtubers Life یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌ساز زندگی است. با ویرایش ویدیوها، افزایش تعداد طرفداران/مشترکین و تبدیل شدن به یک میلیاردر، به بزرگترین بلاگر بازی در تاریخ جهان تبدیل شوید. شخصیت خود را بسازید و آن را به دلخواه خود سفارشی کنید؛ می‌توانید هزاران ترکیب خنده‌دار درست کنید. بعد از ساختن شخصیت خود، شروع به ضبط و پخش ویدئو کنید. گیم پلی خود را ضبط کنید؛ کنسول های جدید و کلاسیک بخرید؛ زمان خود را برای رسیدگی به کارها‌ی روزانه، وقت گذراندن با خانواده و دوستان مدیریت کنید.


بهترین ویدیوهای بازی را بسازید.


در ویرایش ویدئوهای خود غرق شوید! کل فرایند ساخت و پخش ویدئو را از ابتدا تا انتها انجام دهید و ویدئوهای خود را آپلود کنید! وسایل موردنیاز خود را آنلاین بخرید و درب منزل تحویل بگیرید؛ سپس، شروع به ضبط کنید! ویدئوهای خود را ارتقاء دهید تا به بزرگترین بلاگر ویدئو تبدیل شوید.


زندگی واقعی یک یوتیوبر را تجربه کنید!


ولاگر بودن فقط ضبط ویدیو و تلاش برای افزایش بازدیدها نیست؛ شما باید سعی کنید از زندگی هم لذت ببرید. می‌توانید برای تماشای جدیدترین فیلم‌ها به سینما بروید؛ در مراسم رونمایی از بازی‌های جدید شرکت کنید؛ به قایق تفریحی و مهمانی بروید. در حالی که به ضبط ویدئوی بعدی خود فکری می‌کنید، با دوستانتان وقت بگذرانید.


به یک سلبریتی مشهور تبدیل شوید.


هر چه بینندگان بیشتری داشته باشید، محبوب‌تر خواهید شد! هرچه در رسانه‌های اجتماعی معروف‌تر شوید، افراد VIP بیشتری علاقه‌مند به ملاقات حضوری با شما خواهند بود. برندهای مهم فناوری پیشرفته و بازی با شما تماس خواهند گرفت و در نهایت با سایر یوتیوبرهای معروف آشنا خواهید شد. طرفداران شما با تمام وجود برای گرفتن امضای شما مبارزه خواهند کرد!


در Gaming Channel به یک گیمر معروف تبدیل شوید!


شما می‌توانید انواع ویدئو مانند نقد، راهنمای قدم به قدم، ضبط گیم پلی و غیره را ضبط کنید. می‌توانید هر کنسولی که می‌خواهید بخرید و بازی دلخواه خود را بازی کنید.


هم دوست درند یک تولیدکننده محتوای خلاق باشند! در Youtubers Life طعم ستاره بودن را خواهید چشید! با زندگی روزمره یوتوبرها آشنا شوید! موضوع کانال شما چه خواهد بود؟


در این شبیه ساز باید زمان خود را برای رسیدگی به تعهدات روزانه و آپلود محتوای هفتگی مدیریت کنید. در ابتدا، به دست آوردن دنبال‌کننده دشوار خواهد بود؛ اما هرچه ویدئوهای بیشتری آپلود کنید، ساده‌تر می‌شود! تحت تاثیر نظرات منفی دشمنان خود قرار نگیرید و معروف شوید تا بتوانید زندگی تجملاتی برای خود بسازید!


قبل از ساخت کانال‌های ویدیویی، آواتار خود را ایجاد کنید. می‌توانید پیراهن، مدل مو و انواع لباس را تغییر دهید. اما مراقب باشید، پول خود را به خوبی مدیریت کنید و خریدهای غیر ضروری انجام ندهید زیرا هر دلار برای نزدیک شدن به هدفتان، یعنی میلیونر شدن، لازم است.


ایجاد کانال کار آسانی نیست؛ بنابراین، پول خود را به خوبی مدیریت کنید و منابع خود را تمام نکنید. می‌توانید از دیگر بلاگر‌ها برای افزایش دنبال‌کنندگانتان راهنمایی بگیرید. خود را به محبوب‌ترین بلاگر تبدیل کنید... آیا برای انواع نظرات آماده هستید؟


Youtubers Life شبیه‌سازی است که به شما یاد می‌دهد چگونه یک ستاره رسانه‌های اجتماعی باشید و مانند Jacksepticeye زندگی کنید! ستاره شدن آسان است؛ اما مسئولیت تاثیرگذار بودن دشوار است. زمان و پول خود را مدیریت کنید و رشد کانال خود را متوقف نکنید وگرنه ممکن است تعدادی از مشترکین خود را از دست بدهید. شما باید هر از گاهی برای به روز کردن کمد لباس خود به خرید بروید!


تغییرات نسخه اخیر

.


توسعه دهنده

U-Play Online