لوگو Wallpapers Central ++

Wallpapers Central ++

تصاویر Wallpapers Central ++تصاویر Wallpapers Central ++تصاویر Wallpapers Central ++تصاویر Wallpapers Central ++تصاویر Wallpapers Central ++تصاویر Wallpapers Central ++

توضیحات

** پس از نصب برنامه، گزینه خرید اشتراک (Purchase) و سپس گزینه Cancel را انتخاب کنید. حالا شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای از امکانات اپلیکیشن بدون محدودیت استفاده نمایید.**




اکنون با والپیپرهای دارای Depth Effect!


Wallpapers Central یک سرویس ارائه شده توسط iSpazio است و مخصوص شخصی‌سازی گرافیکی دستگاه‌های شما است. چگونه؟ با تصاویر پس‌زمینه معولی، پس‌زمینه زنده، پس زمینه با افکت عمق و موارد دیگر!


به لطف 5 زبانه متفاوت در پایین صفحه، استفاده از آن بسیار آسان است:




  • HOME: از این بخش می‌توانید «تصویر پس‌زمینه روز» را دانلود کنید؛ هر 24 ساعت یکبار اعلان آن را با صدای متمایزی دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید به دیگر تصاویر پس‌زمینه دسترسی داشته باشید. همه اینها کاملا رایگان و بدون محدودیت است!




  • FEED: یک بخش واقعا قدرتمند و بسیار جالب که به شما امکان می‌دهد تصاویر پس زمینه جدید را که مستقیماً توسط کاربران سایر برنامه‌ها (از سراسر جهان) آپلود شده‌اند دانلود کنید. بله، شما می‌توانید آثار هنری و عکس‌های فوق‌العاده خود را آپلود کنید. ما به صورت دستی همه والپیپرها را بررسی و تعدیل می‌کنیم و طبق شرایط استفاده، فقط آنهایی که کیفیت مناسبی دارند را تأیید می‌کنیم.




  • LIVE WALLS: این بخش مخصوص به گالری تصاویر پس زمینه زنده است که با نگه داشتن طولانی مدت انگشت روی آنها، زنده می‌شوند. . .




  • DEPTH EFFECT: یک بخش جداگانه با تصاویر پس زمینه‌های دارای افکت عمق خیره کننده که برای iOS 16 و بالاتر ایجاد شده است. این والپیپرهای ویژه می‌توانند بخشی از ساعت را بپوشانند تا جلوه‌ زیبای سه بعدی ایجاد کنند.




  • SETTINGS: برای تنظیم ظاهر برنامه، مثلا حالت روشن یا تاریک، استفاده می‌شود. از این بخش همچنین می توانید cache را پاک کنید، عکس‌های مورد علاقه خود را حذف کنید، اعلان ها را مدیریت کنید، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و یا به سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده دسترسی پیدا کنید.




همچنین، یک موتور جستجو برای یافتن سریع والپیپرهای مورد علاقه شما وجود دارد.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Fabiano Confuorto