لوگو TuneIn Radio Pro

TuneIn Radio Pro

تصاویر TuneIn Radio Proتصاویر TuneIn Radio Proتصاویر TuneIn Radio Proتصاویر TuneIn Radio Proتصاویر TuneIn Radio Proتصاویر TuneIn Radio Pro

توضیحات

از این به بعد، این رادیو است.


TuneIn اخبار زنده، ورزش، موسیقی، پادکست و رادیو را از سراسر جهان گرد هم می آورد.


با صدای زنده و درخواستی از صداهایی که به آنها اعتماد دارید، در هر دستگاهی، هرگز از چیزی شگفت انگیز برای گوش دادن بی نیاز نخواهید بود.


TuneIn Pro نسخه ویژه ای از برنامه TuneIn است که با پرداخت یک بار هزینه، تبلیغات نمایشی بصری و تبلیغات پیش از پخش را که معمولاً قبل از شروع محتوا پخش می شوند حذف می کند.


تمام صداهای شما در یک برنامه.


• اخبار: از اخبار 24 ساعته از منابع محلی، ملی و جهانی، از جمله CNN، MSNBC، FOX News Radio، NPR و BBC مطلع باشید.


• ورزش: با ایستگاه های گفتگوی ورزشی محلی، ملی و جهانی هر کجا که می روید به صحبت های تیم خود گوش دهید.


• موسیقی: موسیقی متن زندگی خود را با کانال‌های موسیقی انحصاری، از جمله آهنگ‌های امروزی، آهنگ‌های راک کلاسیک و جاده‌های کانتری پخش کنید.


• پادکست: ما همه پادکست‌هایی را که باید گوش کنید، اینجا داریم.


• رادیو: بیش از 100000 ایستگاه رادیویی AM، FM و اینترنتی را از 197 کشور پخش کنید.


تجربه کامل را دریافت کنید.


هنگامی که برای TuneIn Premium، سرویس اشتراک ماهانه اختیاری ما ثبت نام می کنید، همچنین دریافت می کنید:


• اخبار رایگان تجاری: تنها جایی که می توانید بدون تبلیغات به CNBC، CNN، FOX News Radio و MSNBC گوش دهید.


• موسیقی رایگان تجاری: آهنگ های بی وقفه را بدون مواجهه با آگهی پخش کنید.


• تبلیغات کمتر: از گوش دادن بیشتر و تبلیغات کمتر در تمام 100000 ایستگاه رادیویی لذت ببرید.


[5 دلیل اصلی برای دانلود TUNEIN:]



  1. اخبار از همه طرف


اخبار زنده 24/7 را از منابع ملی و جهانی مانند CNN، MSNBC، FOX News Radio، BBC، NPR، CNBC و Cheddar همراه با ایستگاه های محلی مانند KQED-FM، WNYC-FM، KCRW، WHYY، WTMJ و WAMU تجربه کنید. شما حتی می توانید بسیاری از برنامه های خبری مورد علاقه خود را به عنوان پادکست بشنوید.



  1. صحبت های ورزشی که مهم است


با ایستگاه‌های گفتگوی ورزشی محلی، ملی و جهانی با تجزیه و تحلیل قبل و بعد از بازی، و پادکست‌های ورزشی متمرکز بر تیم، هر کجا که می‌روید به تیم خود گوش دهید.


همچنین می‌توانید پخش زنده بزرگ‌ترین بازی‌ها را از ایستگاه‌هایی مانند رادیو ESPN و talkSPORT، به همراه پادکست‌های درخواستی که علاقه‌های فوتبال، بیسبال، بسکتبال و هاکی شما را از هر زاویه پوشش می‌دهند، پخش کنید.



  1. موسیقی برای هر خلق و خوی


بین ایستگاه‌های موسیقی انحصاری TuneIn که برای هر حالت، سلیقه و فعالیتی انتخاب شده‌اند، پرش کنید. به علاوه، به کشف آهنگ های جدید با بهترین ایستگاه های AM/FM در جهان، از جمله WHUR-FM، 107.5 WBLS، WQXR-FM، 97.9 WSKQ-FM و Hot 97 WQHT-FM ادامه دهید.



  1. همه پادکست های مورد علاقه شما


از پرطرفدارترین‌های نمودار گرفته تا موارد دلخواه همیشه، برنامه‌های کلاسیک مانند RadioLab، Stuff You Should Know و TED Radio Hour و آهنگ‌های دارای رتبه برتر مانند The Joe Rogan Experience، NPR's Up First، NYT's Daily، Wow in the World را دنبال کنید. و بیشتر.



  1. همه جا گوش کنید


علاوه بر برنامه موبایل و دسکتاپ، TuneIn به صورت رایگان در صدها دستگاه متصل از جمله Apple Watch، CarPlay، Google Home، Amazon Echo و Alexa، Sonos، Bose، Roku، Chromecast و غیره در دسترس است.


از طریق برنامه رایگان در TuneIn Radio Premium مشترک شوید. اگر اشتراک را انتخاب کنید، با توجه به کشورتان، هزینه اشتراک ماهانه از شما دریافت خواهد شد. قبل از تکمیل پرداخت، هزینه اشتراک در برنامه نشان داده می شود. اشتراک شما به طور خودکار هر ماه با هزینه اشتراک فعلی تمدید می شود، مگر اینکه تمدید خودکار حداقل 24 ساعت قبل از پایان دوره اشتراک فعلی خاموش شود. حساب iTunes شما به طور خودکار ظرف 24 ساعت قبل از پایان دوره فعلی شارژ می شود. هزینه اشتراک به صورت ماهانه دریافت خواهد شد. می توانید تمدید خودکار را در هر زمان از تنظیمات حساب iTunes خود خاموش کنید.


تغییرات نسخه اخیر

Here's what's new with the latest TuneIn app release:


• Customize your listening experience with new podcast speed controls

• General bug fixes and improvements


Share your experience by writing a review in the App Store. For technical help, please email appstore@tunein.com.


توسعه دهنده

TuneIn