لوگو Tumblr – Fandom, Art, Chaos ++

Tumblr – Fandom, Art, Chaos ++

تصاویر Tumblr – Fandom, Art, Chaos ++تصاویر Tumblr – Fandom, Art, Chaos ++تصاویر Tumblr – Fandom, Art, Chaos ++تصاویر Tumblr – Fandom, Art, Chaos ++تصاویر Tumblr – Fandom, Art, Chaos ++تصاویر Tumblr – Fandom, Art, Chaos ++تصاویر Tumblr – Fandom, Art, Chaos ++

توضیحات

** پس از نصب برنامه، گزینه خرید اشتراک (Purchase) و سپس گزینه Cancel را انتخاب کنید. حالا شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای از امکانات اپلیکیشن بدون محدودیت استفاده نمایید.**


به خانه خوش آمدی.


وبلاگ Tumblr غنی سازی جوشان خالص. انرژی قدیمی اینترنت صفحه اصلی Reblogs. تمام هنری که هرگز نمی دانستید به آن نیاز دارید. تمام هوادارانی که می توانید آرزو کنید. میم های کافی برای از بین بردن یک پستاندار با جثه متوسط است. به آن اضافه کنید یا به سادگی ورق بزنید و آن را خیس کنید.


اوه، و اینفلوئنسرها؟ حتی اینجا نرو هر ویدیویی که پیدا می‌کنید، هر نقل قولی که دوباره وبلاگ می‌نویسید، هر برچسبی که سرپرستی می‌کنید، هر GIF آبشاری که مخفیانه با تعجب به آن خیره می‌شوید، این همه شما هستید. شما کاوشگر هستید ما فقط یک نقشه هستیم که همه شما به ساخت آن ادامه می دهید. به خانه خوش آمدی. به عجیب و غریب خوش آمدید. آن را مال خودت کن


اکنون تمام موارد بالا را تصویر کنید، اما در حال حرکت. این چیزی است که





به احتمال زیاد اگر آن را در جای دیگری دیده اید، احتمالاً از اینجا شروع شده است. آن پست متنی که مشخصات دقیق چیزی را توضیح می دهد که هرگز متوجه نشدید که باید بدانید. آن نقاشی دیجیتالی که نمی توانید به آن فکر نکنید. وبلاگ Tumblr خانه همه چیزهای عجیب و غریب و شگفت انگیز، خنده دار و جذاب است - فضای اینترنت قدیمی. ما کمی متفاوت ساخته شده ایم، درست مثل بقیه کسانی که به اینجا می روند.


داشبورد شما مکانی برای دیدن آنچه می‌خواهید می‌شود تبدیل می‌شود: ملیله‌ای از تمام چیزهای شگفت‌انگیز، مزخرف، خارق‌العاده‌ای که دوست دارید. چه پست بفرستید، چه در کمین لایک بنشینید، دوباره وبلاگ نویسی کنید و برداشت خود را اضافه کنید، این جهان شماست که باید کشف کنید، بیان کنید و لذت ببرید. در هر جامعه ای که باشید، خانه آماده ای در اینجا خواهید یافت.


وقتی چیزی برای گفتن دارید - برداشتی داغ از نقاط ظریف ماه باکره، تصویری از هارولد لاک پشت خود که به سادگی باید آن را با دنیا به اشتراک بگذارید، طرفداران F1 که افراد متقابل شما باید ببینند- شما تعداد زیادی دارید. گزینه ها. عکس خود را با یک عکس، یک ویدیو یا یک پست متنی بگیرید. شما می توانید یک پست صوتی از آهنگ های خود را ایجاد کنید یا آهنگ مورد علاقه فعلی خود را از طریق Spotify به اشتراک بگذارید. ما حتی یک پست چت از پیش تنظیم شده برای همه نقل قول های نادرست شما داریم. نگویید ما شما را خراب نمی کنیم!


وبلاگ مجدد مکالماتی را شروع می کند که هر کسی می تواند به آن بپیوندد. وبلاگ نویسی مجدد جوک ایجاد می کند و آنها را ادامه می دهد - گاهی در سراسر جهان و در طول سال ها. هر آنچه را که برای ارسال به اتر دیجیتالی جوشان ما انتخاب می‌کنید، بدانید که می‌تواند، و به هر جایی خواهد رسید. (البته، مگر اینکه از کنترل‌های وبلاگ مجدد در سطح پست ما استفاده کنید. وبلاگ خصوصی؟ پست خصوصی فقط برای چند نفر از دوستانتان برای تعامل با آنها؟ همه چیز در اینجا امکان پذیر است). مهم نیست که چه کسی هستید، کجا هستید یا چه هستید (اینجا به شما نگاه می کند، پیکامان)، این فضای شماست - با آزادی یا حریم خصوصی به همان اندازه که نیاز دارید.


Tumblr خانه هواداران است. شاید شما یک بلوربوی مورد علاقه از برنامه خود داشته باشید؟ فنارتی وجود دارد که می خواهید به آن خیره شوید، دوباره وبلاگ نویسی کنید، دوباره به آن خیره شوید—یا خودتان را خلق کنید. می‌توانید فیکسرهای مورد علاقه‌تان را از ao3 بخوانید، و هنر OC آنها را در Tumblr ببینید، و در مورد نکات ظریف لور با آنها صحبت کنید. پوکمون؟ فهمیدم. مارول؟ اینجا. کی پاپ؟ بررسی. ماوراء الطبیعه؟ البته. ماین کرافت؟ آماده و منتظر جنگ ستارگان؟ آره! دکتر هو؟ شما این ایده را دریافت می کنید: همه چیز اینجاست. صبر کن. قورباغه ها آیا به قورباغه ها اشاره کردیم؟


اینجا کل دنیاست اگر دورنمای وبلاگ نویسی مجدد، حمل و نقل، سرپرستی و فن آرت کمی دلهره آور است، یا به سادگی نیاز به یک تجدید نظر در مورد نحوه عملکرد همه اینها دارید، به tips.tumblr.com بروید، جایی که Cat Frazier از animatedtext.tumblr.com شما را خواهد برد. از طریق نکات ظریف آداب Tumblr - جوشان، eeby، deeby.


بنابراین. ثبت نام کنید، برخی از برچسب ها را دنبال کنید و جای خود را در داشبورد پیدا کنید. سپس دوباره بلاگ کنید، لایک کنید و به محتوای دلخواه خود پست کنید. یا به سادگی در رویایی که برای خود ساخته اید حرکت کنید - یک داشبورد زمانی که توسط شما انتخاب شده است. برای شما. شما کلیدهای این پادشاهی را در دست دارید.


توییتر: https://twitter.com/tumblr/


اینستاگرام: https://www.instagram.com/tumblr/


شرایط خدمات: https://www.tumblr.com/policy/terms-of-service


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Tumblr, Inc.