لوگو TouchOSC

TouchOSC

تصاویر TouchOSCتصاویر TouchOSCتصاویر TouchOSCتصاویر TouchOSC

توضیحات

برنامه کاملا جدید. ویرایشگر قدرتمند کاملاً جدید.


ما در 10 سال گذشته گوش داده ایم و برنامه را از ابتدا بازنویسی کرده ایم - با در نظر گرفتن سرعت، ویژگی ها و قابلیت استفاده. یک ویرایشگر یکپارچه، سریع و پیشرفته مجهز به GPU بخشی از TouchOSC در همه پلتفرم‌ها است - پیچیده‌ترین طرح‌بندی‌های کنترلی را با سهولت و دقت ایجاد کنید.


MIDI، OSC و موارد دیگر...


TouchOSC از ارسال و دریافت هر تعداد پیام MIDI و OSC در بسیاری از اتصالات به طور همزمان پشتیبانی می کند. علاوه بر OSC از طریق UDP و TCP، ما از هر نوع اتصال MIDI سیمی و بی‌سیمی که دستگاه شما می‌تواند ارائه دهد، پشتیبانی می‌کنیم، از جمله MIDI از طریق USB.


متقابل شبکه. ویرایش همگام


چندین نمونه از TouchOSC را می توان برای ویرایش همگام در شبکه متصل کرد. از دقت ماوس و صفحه‌کلید دسکتاپ خود برای ویرایش دقیق و دقیق استفاده کنید - تست درایو و پیش‌نمایش در زمان واقعی در همه دستگاه‌های صفحه لمسی متصل به‌طور هم‌زمان.


اسکریپت و پیام های محلی.


یک موتور اسکریپت نویسی سبک و سریع اجازه دسترسی عمیق به تمام جنبه های کنترلر شما را می دهد و سفارشی سازی و تعامل بی حد و حصر را امکان پذیر می کند. برای کارهای پیچیده‌تر، پیام‌های محلی اضافه کرده‌ایم - به سادگی کنترل‌ها را برای انتقال یا نمایش مقادیر سیم‌کشی کنید. بدون نیاز به شکستن اسلحه های بزرگ (کد). آسان.


این تنها آغاز است...


ما بیش از 10 سال است که TouchOSC Mk1 را پشتیبانی و به‌روزرسانی کرده‌ایم، بدون اینکه هیچ هزینه‌ای برای به‌روزرسانی دریافت کنیم، و در حال برنامه‌ریزی برای انجام همین کار برای این نسخه جدید هستیم. ما قبلاً یک دسته کامل از ویژگی های آشپزی را داریم که هنوز کاملاً آماده نبوده اند. خیلی چیزهای بیشتر در راه است ...


به نسل بعدی خوش آمدید!


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Hexler LLC