لوگو This War of Mine

This War of Mine

تصاویر This War of Mineتصاویر This War of Mineتصاویر This War of Mineتصاویر This War of Mine

توضیحات

در بازی «جنگ من» شما به عنوان سربازی نخبه مسئولیت هدایت گروهی از مردم که برای بقا تلاش میکنند را برعهده دارید و باید با در نظر داشتن کمبود غذا و مواد دارویی این جمعیت را از خطرات راه، تک تیر انداز ها و سربازان دشمن محافظت کنید.


شما با خرید اشتراک آی اپس میتونید این بازی پولی به قیمت 14.99$ رو به صورت کاملا رایگان از اپ استور ما دانلود کنید.

این بازی تجربه بسیار نزدیکی از جنگ به شما میدهد و با قرار دادن شما در موقعیت های حساس و سرنوشت ساز فرصت انتخاب بین مرگ و زندگی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

سرعت و استراتژی این بازی بر اساس ساعات روز و شب تعیین شده؛ در طول روز تک تیر انداز ها و سربازان به شما اجازه حرکت و فرار از پناهگاهتان را نخواهند داد پس باید حسابی حواستان را جمع کنید و مکان امنی برای ماندن و پنهان شدن از چشم دشمن پیدا کنید.


در طول شب اما آزادی شما بیشتر بوده و میتوانید با همراهی یکی از شهروندان همراه طول مسیر را مورد بررسی قرار دهید و آیتم هایی که به شما برای بقا کمک میکنند را جمع آوری کنید.

شما باید سعی کنید تا از تمامی شهروندانی که در گروه شما هستند به خوبی مراقبت کنید و جان آنها را از خطرات نجات دهید. در طول جنگ هیچ تصمیم خوب یا بدی وجود ندارد شما فقط باید برای بقا بجنگید و با توجه به شرایط بهترین تصمیم را بگیرید.


قابلیت های کلیدی برنامه:

الهام گرفته شده از اتفاقات واقعی در دنیا

بقای خود و همراهان خود را کنترل کنید و پناهگاه خوبی برای خود بسازید.

اسلحه، تخت یا هرچیز دیگری که بقای شما کمک خواهد کرد را جمع آوری کرده و در پناهگاه ذخیره کنید.

تصمیمات سخت و سرنوشت ساز بگیرید و لحظات احساسی غیرقابل توصیف را تجربه کنید.

بسیار رندوم و اتفاقی کاراکتر ها و لوکیشن بازی خود را بر اساس هرباری که بازی میکنید تغییر دهید و شرایط جنگ را در سراسر جهان تجربه کنید.

جوانی و سرنوشت تمام شهروندان همراهتان در دستان شماست! از کودکان بی گناه محافظت کنید و برای ساعاتی با آنها بازی کنید تا تلخی جنگ از یادشان برود.

شهروندان جدیدی را پیدا کنید و با کمک آنها برای بقا تلاش کنید.


لطفا توجه کنید که این بازی برای آخرین و جدیدترین دستگاه های آی او اس بهینه سازی شده است؛ اگر روی دستگاه های قدیمی تری مثل آیفون 4اس یا آی پد2 آن را بازی میکنید ممکن است با مشکلات گرافیکی و … روبرو شوید.


تغییرات نسخه اخیر

.


توسعه دهنده

11 bit studios s.a.