لوگو Superimpose

Superimpose

تصاویر Superimposeتصاویر Superimposeتصاویر Superimposeتصاویر Superimposeتصاویر Superimpose

توضیحات

Superimpose به شما امکان می‌دهد خلاقیت خود را از طریق مهارت های ویرایش عکس خود آزاد کنید. چندین عکس را با هم ترکیب کنید تا عکسی دوتایی هنری، سورئال یا فقط سرگرم کننده ایجاد کنید.


کار با Superimpose بسیار آسان است؛ تقریباً هر کسی می تواند آن را دنبال کند. با این حال، طیف گسترده ای از ابزارهای متناسب کاربران پیشرفته، برای ایجاد ترکیبات پیچیده، را نیز فراهم می کند.


ادغام کنید؛ ترکیب کنید؛ کپی‌کنید؛ ببرید و روی عکس دیگر بچسبانید. ایجاد عکس با نوردهی دوگانه به آسانی بارگذاری دو عکس و سپس انتخاب میزان شفافیت و حالت ترکیب است.


با ابزارهای پیشرفته ماسک، می توانید به صورت دستی یا نیمه خودکار بخش‌هایی از یک تصویر را پاک کنید و سپس آن را با عکس دیگری ترکیب کنید. با استفاده از این برنامه می توانید از طیف گسترده ای از ابزارهای ماسک برای ایجاد انواع پوشش استفاده کنید؛ همچنین، از magic lasso برای جداسازی تصویر از زمینه استفاده کنید.


این برنامه دارای هزاران ابزار ماسک کردن مانند قلم مو، قلم موی هوشمند، چوب جادویی (magic wand)، کمند جادویی (magic lasso)، کمند (lasso)، چند ضلعی، مستطیل، بیضی، گرادیان خطی و شعاعی و محدوده رنگ است. شما حتی می‌توانید از عکس، ماسک ایجاد کنید.


و چگونه موی حیوان خانگی خود را کوتاه می کنید؟ شما می توانید با استفاده از ابزار ماسک مو حتی برای جداسازی مو، ماسک خوبی ایجاد کنید!


برای ساده نگه داشتن جریان، Superimpose با دو عکس بصورت همزمان کار می‌کند. اما می‌توانید به ادغام کردن ادامه دهید و لایه های بیشتری از عکس‌ها را برای ایجاد ترکیب‌بندی‌های پیچیده اضافه کنید.


برای ترکیب بهتر دو عکس، این برنامه از مجموعه‌ای از ابزارهای تنظیم مانند نوردهی، اشباع، رنگ، تعادل رنگ، منحنی و غیره پشتیبانی می‌کند.


جدا از ترکیب، ماسک پیشرفته و فیلترها، Superimpose مجهز به مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش مانند تصحیح پرسپکتیو، افزودن متن با تنظیمات متنی گسترده و ابزارهایی مانند motion blur، zoom blur و غیره است.


ایجاد یک سایه طبیعی از اشیایی که با یک عکس ترکیب می‌کنید، ساده تر از همیشه است. یک ابزار اختصاصی فقط برای ایجاد یک سایه موجود است.


تمام برش‌ها، استیکر‌ها یا ماسک‌های خود را داخل برنامه ذخیره کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از محصولات خود عکس بگیرید، آنها را ماسک کنید و سپس آنها را درخود برنامه ذخیره کنید. بعداً می‌توانید آن برش‌ها را روی پس‌زمینه‌ای که می‌خواهید، اضافه کنید.


با اضافه کردن یک قسمت از عکس به عنوان پیش زمینه و یک عکس دیگر به عنوان پس زمینه، یک عکس سرگرم کننده ایجاد کنید.


تصاویر را با وضوح بالا در فرمت JPEG، PNG یا HEIC ذخیره کنید.


تغییرات نسخه اخیر

● Improved stability.


If you like using Superimpose, please review or rate it in the App Store. We appreciate it a lot!


توسعه دهنده

Pankaj Goswami