لوگو Summer Catchers

Summer Catchers

تصاویر Summer Catchersتصاویر Summer Catchersتصاویر Summer Catchersتصاویر Summer Catchersتصاویر Summer Catchersتصاویر Summer Catchersتصاویر Summer Catchersتصاویر Summer Catchersتصاویر Summer Catchersتصاویر Summer Catchers

توضیحات

شما با بازی آرکید Summer Catchers وارد دنیایی از ماجراجویی خواهید شد. در این گیم پلی شما در نقش نوجوانی هستید که همیشه سرزمینتان زمستانی بوده و دوست دارید فصل تابستان را تجربه کنید. همین رویا باعث شد که ماشین چوبی بسازید و به سمت جنوب بروید و مسیرهای طولانی را طی کنید. در این بازی وارد سرزمین‌های رمز آلود می‌شوید، با موجودات عجیب و غریب مواجه می‌شوید، مسابقات ماشین سواری دهید و کلی ماموریت‌های چالش برانگیز دیگر را خواهید داشت.

قابل ذکر است که روند بازی آسان نخواهد بود و پر از فراز و نشیب خواهد بود و باید در لوکیشن‌هایی مثل جنگل‌های تاریک، باتلاق‌های خطرناک، دشت‌های وسیع و شهرهای زیرزمینی رانندگی کنید. به علاوه، شما در این بازی با موانع مختلفی روبه‌رو خواهید شد که باید با مهارت از آن‌ها عبور کنید.


امکانات و ویژگی‌های بازی Summer Catchers:


• دنیای پیکسلی و جذاب

• بازی آرکیدی خاص و مینیمالیستی

• امکان کشف و ارتقا قابلیت‌های خود


شما با دانلود بازی Summer Catchers برای آیفون می‌توانید بدون نیاز به پرداخت 3.99 دلار از آی‌اپس، با ماشین خود باد و طوفان و شرایط سخت دیگر را رد کنید تا آفتاب گرم تابستان را تجربه کنید و به یک ماجراجوی تمام عیار تبدیل شوید.


تغییرات نسخه اخیر

Minor improvements and bug fixes.


توسعه دهنده

Noodlecake