لوگو Strava: Run, Ride, Swim

Strava: Run, Ride, Swim

تصاویر Strava: Run, Ride, Swimتصاویر Strava: Run, Ride, Swimتصاویر Strava: Run, Ride, Swimتصاویر Strava: Run, Ride, Swimتصاویر Strava: Run, Ride, Swimتصاویر Strava: Run, Ride, Swim

توضیحات

اگر فرد پر مشغله‌ای هستید و در عین حال به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهید، می‌توانید از Strava کمک بگیرید. این اپلیکیشن به برنامه‌ریزی و آنالیز فعالیت‌های روزانه‌تان کمک می‌کندو با استفاده از آن شما می‌توانید با شروع سبک زندگی سالم در مسیر تناسب اندام و یا کاهش وزن قدم بردارید.


اپلیکیشن strava فعالیت‌های روزانه شما را از جمله دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه سواری، شنا و هرگونه فعالیت ورزشی دیگر آنالیز و ثبت می‌کند. این اپلیکیشن علاوه بر ثبت فعالیت‌ها موقعیت مکانی و مسافت طی شده را هم برایتان ثبت می‌کند و با این امکان شما تاریخچه‌ی کاملی از فعالیت‌های روزانه خود را در دست خواهید داشت.


امکانات و ویژگی‌ها:


• آنالیز و پیگیری هرگونه ورزش و فعالیتی

• امکان ایجاد چالش‌های مختلف با دوستان

• امکان دریافت آموزش‌های شخصی (با پرداخت درون برنامه‌ای)

• مقایسه‌ی کیفیت‌های روزانه به مرور زمان

• دارای حسگر ضربان قلب

• پیدا کردن مسیرهای مختلف برای دوچرخه‌سواری، دویدن یا پیاده روی


با استفاده از Strava می‌توانید با هر میزان مشغله‌ای در روز، ورزش و فعالیت‌های روزانه‌تان را زیر نظر داشته باشید و روز به روز به سلامت بدنی خود نزدیک‌تر شوید. اگر شما هم علاقه‌مند به دنیا ورزش و سلامتی هستید، می‌توانید همین الان نسخه iOS برنامه Strava را از استور آی اپس دانلود و نصب کنید و از سبک زندگی جدید خود لذت ببرید.


داشتن سبک زندگی سالم همیشه نیازمند برنامه‌ریزی و دقت است، اما انسان امروزی دچار مشغله‌های بسیاری است و ممکن است زمان کافی برای این کار را نداشته باشد، ولی این بدین معنا نیست که امروزه انسان باید از سبک زندگی سالم دست بکشد، شما هنوز هم می‌توانید برای زندگی خود برنامه‌ داشته باشید و با آنالیز فعالیت‌های روزانه به سوی شیوه بهتری از زندگی حرکت کنید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Strava, Inc.