لوگو Star Walk 2 Ads+:Night Sky Map

Star Walk 2 Ads+:Night Sky Map

تصاویر Star Walk 2 Ads+:Night Sky Mapتصاویر Star Walk 2 Ads+:Night Sky Mapتصاویر Star Walk 2 Ads+:Night Sky Mapتصاویر Star Walk 2 Ads+:Night Sky Mapتصاویر Star Walk 2 Ads+:Night Sky Mapتصاویر Star Walk 2 Ads+:Night Sky Mapتصاویر Star Walk 2 Ads+:Night Sky Map

توضیحات

Star Walk 2 Ads+ یک برنامه حرفه‌ای برای تماشای ستارگان است؛ با استفاده از این برنامه می‌توانید آسمان را از طریق صفحه نمایش دستگاه خود کاوش کنید. به راحتی سفری بی‌دردسر از میان هزاران ستاره، سیاره و صورت فلکی داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه خود را به سمت آسمان بگیرید!


⁕ از بهترین‌های سال 2014: نسل بعدی Star Walk پرفروش، برنده جایزه طراحی اپل، که توسط بیش از 10 میلیون نفر استفاده شده است.


این برنامه از حسگرهای دستگاه شما و GPS برای تعیین موقعیت دقیق ستارگان، سیارات، صورت‌های فلکی و سایر اجرام در آسمان استفاده می‌کند.


Star Walk 2 Ads+ در صنعت سفر و گردشگری:


"Rapa Nui Stargazing" در جزیره ایستر از این برنامه برای رصد آسمان در طول تورهای نجومی خود استفاده می کند. 'Nakai Resorts Group' در مالدیو از این برنامه در طول جلسات نجوم استفاده می کند.


امکانات اصلی:


◆ نقشه لحظه‌ای آسمان

◆ مدل‌های سه بعدی صورت‌های فلکی و دیگر اجرام آسمان

◆ ماشین سفر در زمان

◆ کاوش اعماق آسمان

◆ اطلاعات غنی در مورد اجرام آسمانی و رویدادهای آسمان

◆ آسمان در طول موج‌های مختلف

◆ حالت واقعیت افزوده

◆ بخش «What's New» با آخرین اخبار نجومی

◆ بخش «Visible Tonight»


◄ Star Walk 2 Ads+ نقشه آسمان را در هر جهتی که دستگاه را نشانه بگیرید (ویژگی Star spotter) روی صفحه نمایش شما نشان می‌دهد. نقشه ستاره‌ها با توجه به حرکات شما که توسط ژیروسکوپ داخلی ثبت می‌شوند، نقشه روی صفحه نمایش شما را با ستارگانی که از مکان شما مشاهده می‌شود مطابقت دهد.


◄ امشب در آسمان چه خبر است؟ بخش «امشب قابل مشاهده» را باز کنید و در مورد رویدادهای نجومی آینده و اجرام آسمانی که از مکان شما قابل مشاهده خواهند بود مطلع شوید.


◄ از آخرین اخبار دنیای فضا و نجوم آگاه باشید. بخش «چیزهای جدید» برنامه به شما در مورد برجسته ترین رویدادهای آسمانی در زمان می گوید.


► قابلیت ایجاد میانبر به بخش Visible Tonight بروید و میانبر را به Siri اضافه کنید. -


◄ با لمس نماد ساعت در گوشه سمت راست بالای صفحه، می‌توانید آسمان را در هر تاریخ و ساعتی که بخواهید ببینید.


► درک عمیق‌تری از مقیاس و مکان صورت فلکی در آسمان شب به دست آورید. از مشاهده مدل‌های سه بعدی شگفت انگیز صورت‌های فلکی لذت ببرید، آنها را وارونه کنید و داستان‌های مربوط به آنها را بخوانید.


◄ اجرام اعماق آسمان مانند بارش شهابی، سحابی‌های سیاره‌ای، خوشه‌های ستاره‌ و غیره را بیابید و مطالعه کنید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Vito Technology Inc.