لوگو Star Traders: Frontiers

Star Traders: Frontiers

تصاویر Star Traders: Frontiersتصاویر Star Traders: Frontiersتصاویر Star Traders: Frontiersتصاویر Star Traders: Frontiersتصاویر Star Traders: Frontiers

توضیحات

شما کاپیتان یک کشتی ستاره ای هستید که در یک جهان باز عظیم می گذرد. خدمه خود را سفارشی کنید و فرماندهی را در رأس کشتی شخصی خود به عهده بگیرید، همانطور که در حال کاوش در کهکشانی هستید که توسط اختلافات داخلی، تهدیدهای بیگانگان و دسیسه های سیاسی از هم پاشیده شده است.


به کشتی و خدمه خود به عنوان دزدان دریایی فضایی، تاجر، شکارچی جایزه و موارد دیگر در Star Traders: Frontiers - یک بازی RPG فضایی حماسی از Trese Brothers Games فرمان دهید. وارد دنیای باز عظیمی شوید که سرشار از ماجراجویی و افسانه های Star Traders است. مسیر خود را با جمع آوری و فرماندهی خدمه و سفینه فضایی سفارشی خود در یک کهکشان دائماً در حال تکامل که توسط درگیری های داخلی، دسیسه های سیاسی و تهدیدهای بیگانگان در هم می شکند، انتخاب کنید. آیا به عنوان یک دزد دریایی که خطوط کشتیرانی را به وحشت می اندازد پرواز می کنید، به عنوان یک کاپیتان نظامی به جنگ های خورشیدی ملحق می شوید یا به عنوان یک شکارچی مهیب ترسناک اهداف را در میان ستاره ها دنبال می کنید؟




  • جهان غنی و باز را کاوش کنید: نقشه‌های کهکشانی بی‌پایانی را کشف کنید، با شخصیت‌های منحصربه‌فرد ملاقات کنید و برای تسخیر کهکشان با دشمنان مقابله کنید!




  • تبدیل به یک کاپیتان بین کهکشانی شوید: نقش جاسوس، قاچاقچی، کاوشگر، دزد دریایی، تاجر، شکارچی جایزه و موارد دیگر را بر عهده بگیرید (در مجموع 26 شغل)!




  • سفینه فضایی خود را سفارشی کنید: از بین بیش از 350 ارتقاء و 45 بدنه کشتی انتخاب کنید تا سفینه شخصی خود را بسازید تا در پهنه های وسیع فضا سرمایه گذاری کنید.




  • جمع آوری و خیاط خدمه وفادار: استعدادها را اختصاص دهید و تجهیزات تخصصی را برای هر خدمه سفینه فضایی تجهیز کنید.




  • یک روایت همیشه در حال تغییر را تجربه کنید: تصمیم بگیرید با جناح های دیگر دوست یا دشمن شوید و بر انتقام گیری های سیاسی، اقتصادی و شخصی تأثیر بگذارید.




  • خدمه را با انتخاب های خود شکل دهید: همانطور که تصمیم می گیرید و لحن کشتی خود را تنظیم می کنید، خدمه شما رشد می کنند و متناسب با آن تغییر می کنند. کشتی های دشمن را با تمام دست های روی عرشه نابود کنید و خدمه شما تشنه تر و وحشی تر خواهند شد. در دنیاهای دوردست کاوش کنید و زمین های بایر خطرناک را غارت کنید و خدمه شما باهوش و باهوش خواهند شد... یا زخمی و نیمه دیوانه خواهند شد.




  • گزینه های دشواری متنوع! با اسلات‌های ذخیره بازی کنید تا ساخت‌ها یا داستان‌های مختلف را امتحان کنید یا شخصیت Permadeath را روشن کنید و از تجربه‌های سرکش کلاسیک لذت ببرید.




  • Achievement Unlocks: دستیابی به داستان و اهداف چالش برانگیز برای باز کردن قفل محتوای اختیاری اضافی (اما نه بهتر) مانند کشتی های شروع کننده جدید و مخاطبین شروع کننده جدید




ابتدا Exodus بود - زمانی که بازماندگان یک جنگ بزرگ ویرانه های هسته کهکشانی را در جستجوی خانه ای جدید در ستارگان پشت سر گذاشتند. جهان های پراکنده در حاشیه کهکشان ادعا شد. هر یک از بازماندگان در حالی که تلاش می‌کردند تحت قانون بزرگ شالون بازسازی کنند، به مجموعه‌ای از جهان‌های مجزا چسبیده بودند. سه قرن بعد، تکنولوژی آنها را دوباره گرد هم آورد. کشف hyperwarp چیزی را که زمانی یک فاصله غیرقابل تصور بین مستعمرات دوردست، خانواده‌های گمشده طولانی مدت و جناح‌های سیاسی بود، پر کرده است.


با این اتحاد مجدد، رونق اقتصادی بزرگی حاصل شده است. Hyperwarp حمل و نقل محموله، کالا، و فن آوری بین ربع را دوباره برقرار کرد – اما درگیری بزرگی را نیز به همراه داشته است. رقابت های سیاسی دوباره شعله ور شده، خون ها در دشمنی های دیرینه ریخته شده و آتش جنگ شعله ور شده است. در میان درگیری‌های سیاسی، یک انقلاب بی‌رحمانه در حال ظهور است - و کاوشگران پرشور هیپروارپ چیزی را بیدار کرده‌اند که بهتر است بخوابیم.


اولین بازی ما، Star Traders RPG، صدها هزار گیمر را به یک ماجراجویی بین ستاره ای برد. موفقیت Star Traders و استقبال بسیار مثبت آنها به راه اندازی Trese Brothers Games کمک کرد. این ماجراجویی‌های کاپیتان‌های ستاره‌دار جامعه ما بود که ما را در مسیری قرار داد تا بیشتر از جهان، ایده‌ها و رویاهایمان به اشتراک بگذاریم.


ما تصمیم گرفتیم تنهایی، شجاعت و رفاقت مردمی را که با هم در یک سفینه فضایی در حال عبور از ستاره ها زندگی می کنند، به تصویر بکشیم. باعث افتخار است که پس از انتشار چهار بازی دیگر در دنیای Star Traders، دنباله ای برای بازی اصلی Star Traders RPG ایجاد کرده ایم.


روی پل کشتی ستاره ای خود قدم بگذارید، به ستاره ها بروید و داستان خود را در Star Traders: Frontiers بسازید.


تغییرات نسخه اخیر


  • New level 8 Autocannon: M101 Tracker Cannon (1 RP, High Damage & Crippling Hit)

  • New level 8 Missiles: Gargoyle Missile Battery (3 RP, High Damage & Crippling Hit)

  • Increased spawn rate of "Starport Boosted" Rumor during 3rd Century

  • Increased Fuel cost and Danger Boost for Ion Meteor Storm, Salvage Hive, Orbital Disaster

  • Reduced too common "Offworld Stash" Card during Jyeeta Spoors Rumor

  • Locating a new Rumor or Contact in the Spice Hall now grants an Experience Bonus

  • Increased Combat Fuel Cost for M6000, M7000 and M8000 Ships

  • Clarified rules for Traits Bandit, Vulture, Crafty, Sly, Terrifying -- all stack to max 30% bonus

  • Fixed issue with Crafty Trait printing all crew members even though only 30% bonus was applied

  • Fixed issue where an infected crew could cause "First Infections" Rumor on a Wild Zone

  • Slight balance adjustments to Xeno Ship Engine Speed & Agility


توسعه دهنده

Trese Brothers