لوگو Smule: Karaoke Music Studio  ++

Smule: Karaoke Music Studio ++

تصاویر Smule: Karaoke Music Studio  ++تصاویر Smule: Karaoke Music Studio  ++تصاویر Smule: Karaoke Music Studio  ++

توضیحات

** پس از نصب برنامه، گزینه خرید اشتراک (Purchase) و سپس گزینه Cancel را انتخاب کنید. حالا شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای از امکانات اپلیکیشن بدون محدودیت استفاده نمایید.**




از بین بیش از 10 میلیون آهنگ موجود، آهنگ مورد علاقه خود انتخاب کنید و هم‌زمان که متن آن را می‌بینید، با آن هم‌خوانی کنید! آهنگ‌های مورد علاقه خود را به صورت انفرادی بخوانید یا از ایجاد یک اجرای دوئت یا گروهی با دوستان لذت ببرید. با خوانندگان دیگر از سراسر جهان همکاری کنید و بر روی آهنگ‌های ضبط شده توسط هنرمندان محبوب خوانندگی کنید. با دوربین روشن یا خاموش ضبط کنید و FX حرفه‌ای را به آن اضافه کنید تا خروجی شگفت‌انگیز و لذت‌بخشی داشته باشید!


با میلیون ها آهنگ کارائوکه برای انتخاب، مطمئناً همه موسیقی مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد. متن‌آهنگ به صورت خودکار نمایش داده می‌شود تا هیچ ضربی را از دست ندهید. Smule برای همه سرگرم کننده است، چه مبتدی ، چه یک خواننده با تجربه!


امکانات


• بیش از 10 میلیون آهنگ کارائوکه در هر زمان و هر مکانی به شکل کارائوکه خوانندگی کنید.

• آهنگ‌ها را به صورت انفرادی، به صورت دونفره یا گروهی و یا کاپلا ضبط کنید یا از اجراهای دیگر خواننده ها لذت ببرید!

• صدایی با کیفیت استودیویی ایجاد کنید و FX مناسب را اضافه کنید تا صدای شما را شگفت‌انگیز شود!

• یک مهمانی کارائوکه زنده را میزبانی کنید یا به آن بپیوندید! ویژگی Sing LIVE ما به شما امکان می‌دهد اجراهای زنده و فقط صوتی را 24/7 با دوستان و دوستداران موسیقی از سراسر جهان اجرا کنید!

• آهنگ‌ها را با دوربین خاموش برای اجراهای صوتی ضبط کنید یا آن را روشن کنید و با FX و فیلترهای ویدیویی سرگرم‌کننده خلاق باشید!

• با استفاده از دوئت‌های از پیش ضبط شده با هنرمندان برتر موسیقی مانند Dua Lipa، Olivia Rodrigo، Charlie Puth، Ed Sheeran، شخصیت های کلاسیک دیزنی و غیره، هم‌خوانی کنید!

• هنگام تمرین و یادگیری نحوه آواز خواندن، ضبط های خود را به صورت خصوصی ذخیره کنید یا اجراهای خود را با جامعه Smule به اشتراک بگذارید!

• اجراهای خود را ضبط کنید و در TikTok، Instagram، Facebook، Snapchat، Twitter، WhatsApp و موارد دیگر اشتراک بگذارید!

• موزیک ویدیوهای خود را بسازید! از Smule به عنوان یک ویرایشگر موزیک ویدیو استفاده کنید و ابتدا صدا و آواز را ضبط کنید و سپس FX ویدیوی خود را اضافه کنید!

• حالت آزاد (Freestyle): آهنگ های اصلی را ضبط کنید و دیگران را دعوت کنید تا به شما بپیوندند!

• برای برنده شدن جوایز و جلب توجه، به چالش‌ها و مسابقات ماهانه Smule بپیوندید!

• برای خانواده و دوستان، پیام های صوتی شخصی ضبط کنید!

• با استفاده از راهنمای زیر و بمی صدایی که روی صفحه نمایش داده می‌شود و آموزش‌های دیگر برنامه، تمرین کنید.

• با ویژگی Moments، آهنگ‌های پرطرفدار را جستجو کنید و قسمت مورد‌علاقه خود را از آهنگ بخوانید!


™MUSIC TOGETHER


از بین پاپ، کاپلا، آر اند بی، راک، رپ، هیپ هاپ، کانتری، کی پاپ، موزیکال و موارد دیگر انتخاب کنید! با آهنگ‌های جدیدی که روزانه اضافه می‌شود، همه آهنگ‌ها و آهنگ‌های کارائوکه مورد علاقه‌تان را اینجا پیدا خواهید کرد.


آهنگ شما موجود نیست؟ آهنگ‌ها و آهنگ‌های پرطرفدار را بارگذاری کنید:

https://www.smule.com/support/upload#songbook


اتصال به جهان از طریق ™MUSIC


ما بر این باوریم که موسیقی چیزی بیش از گوش دادن است - ایجاد، اشتراک گذاری، کشف، مشارکت و اتصال است. به عنوان شبکه اجتماعی اصلی، این قدرت را دارد که موانع را از بین ببرد و مردم را دور هم جمع کند. به جامعه جهانی ما بپیوندید و آهنگ هایی بخوانید که بیانگر شخصیت شماست.


صدای خود را پیدا کنید


صدای خوش همه خوانندگان می‌تواند در Smule شنیده شود. از فیلترهای FX موسیقی و فیلتر‌های ویدئو موجود در Smule Styles استفاده کنید تا اجراهای خود را پاپ کنید!


اگر عاشق کارائوکه هستید، دوست دارید آواز بخوانید یا فقط عاشق موسیقی هستید، اکنون Smule را رایگان امتحان کنید!


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Smule