لوگو Self By Design - Mindset

Self By Design - Mindset

تصاویر Self By Design - Mindsetتصاویر Self By Design - Mindsetتصاویر Self By Design - Mindsetتصاویر Self By Design - Mindsetتصاویر Self By Design - Mindsetتصاویر Self By Design - Mindsetتصاویر Self By Design - Mindsetتصاویر Self By Design - Mindset

توضیحات

برنامه Self by Design که برای آیفون منتشر شده، در مسیر توسعه فردی بسیار به شما کمک می‌کند. این برنامه با تکیه بر علوم اعصاب و روان طراحی شده و در آن از شیوه‌های بروز روانشناسی استفاده شده. هدف اصلی برنامه Self by Design ایجاد تغییر در شماست! این برنامه سعی دارد بهترین ورژن شما را کشف کند و برای این کار در اپلیکیشن امکانات زیادی برای شما فراهم شده است.


در Self by Design برای توسعه فردی می‌توانید با ابزارهایی که در اپلیکیشن وجود دارد، برنامه ریزی تخصصی خودتان را ایجاد کنید. تنها شما هستید که می‌دانید چه چیزی می‌خواهید و چه چیزی برای شما بهترین است پس برای اهداف پیش روی خود برنامه‌ای مناسب تنظیم کنید. اما در این میان اپلیکیشن متناسب با هدفتان متون انگیزشی به شما نمایش می‌دهد و در طول روز می‌توانید آن‌ها را بخوانید.


امکانات و ویژگی‌های برنامه Self by Design:


• امکان تنظیم یادآور

• بروزرسانی اهداف و برنامه فردی

• استفاده از ابزارها برای برنامه‌ریزی


شما در طول روز می‌توانید با تنظیم یادآور، برنامه و اهدافتان را به خود یادآور شوید و این کار باعث می‌شود که به اهداف خود پایدار بمانید و همیشه در مسیر درست قدم بردارید. اما فراموش نکنید که رسیدن به رویاها گاهی نیازمند تغییر است. تغییرات همیشه اتفاقات خوبی هستند و می‌توانند شما را به اهدافتان برسانند. اگر شما هم دوست دارید در این مسیر قدم بردارید می‌توانید با دانلود برنامه Self by Design برای آیفون شیوه جدیدی از زندگی را پیش بگیرید، پس همین حالا این برنامه را از آی‌اپس دریافت کنید و همین امروز برای یک تغییر بزرگ آماده شوید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Self by Design, LLC