لوگو Rock Identifier: Stone ID ++

Rock Identifier: Stone ID ++

تصاویر Rock Identifier: Stone ID ++تصاویر Rock Identifier: Stone ID ++تصاویر Rock Identifier: Stone ID ++تصاویر Rock Identifier: Stone ID ++تصاویر Rock Identifier: Stone ID ++تصاویر Rock Identifier: Stone ID ++تصاویر Rock Identifier: Stone ID ++تصاویر Rock Identifier: Stone ID ++

توضیحات

امکانات و ویژگی‌های نسخه آنلاک‌شده:

• تمام ویژگی‌های پولی فعال هستند

به سادگی از یک سنگ عکس بگیرید (یا آپلود کنید) و Rock Identifier همه چیز را در عرض چند ثانیه به شما خواهد گفت. خود را کاوش کنید


محیط زمین شناسی، درباره سنگ های مختلف بیاموزید و با Rock & Crystal Identifier با دنیای طبیعی درگیر شوید!


ویژگی های کلیدی:

-به راحتی هزاران سنگ را شناسایی کنید

دقت شناسایی چشمگیر

رابط کاربری زیبا و کاربر پسند



  • تمام مشاهدات زمین شناسی مورد علاقه خود را در مجموعه سنگ برنامه ذخیره کنید

    -کاربران اکنون می توانند اطلاعات بیشتری در مورد هر سنگ از جمله محل تولید، تاریخ خرید، قیمت و اندازه، به همراه آپلود عکس های محلی در مجموعه خود اضافه کنند.


شناسه سنگ و معدن و کریستال

با انواع سنگ های جالب روبرو می شوید؟ آیا می خواهید آزمایش شکار سنگ را شروع کنید؟

از هر کریستال یا سنگ قیمتی عکس بگیرید و فوراً یک شناسایی دقیق دریافت کنید. این برنامه اسکنر سنگ شامل بیش از 6000 نوع سنگ است و به هر کسی که می خواهد ویژگی های سنگ ها را در چند ثانیه تشخیص دهد، بررسی و کشف کند کمک می کند.


آیا تا به حال آرزو کرده اید که ای کاش یک شناسه کریستال برای شناسایی کریستال هایی که پیدا می کنید داشته باشید؟ از این برنامه به عنوان یک شناسه کریستال برای شناسایی و یادگیری هر کریستال، سنگ یا سنگ قیمتی که پیدا می کنید استفاده کنید! این شناسه کریستالی برای آن لحظاتی که می خواهید با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کنید عالی است.


مهم نیست که شما یک زمین شناس، کاوشگر مواد معدنی، سرگرمی، دانش آموز، معلم هستید یا فقط می خواهید دانش زمین شناسی خود را در مورد سنگ ها گسترش دهید، شناسه سنگ و کریستال ساده ترین و جامع ترین راهنمای سنگ و دستورالعمل ها را ارائه می دهد.


مجموعه های سنگی ایجاد کنید

اموال و گنجینه های شکار سنگ خود را نمایش دهید، موزه شخصی خود را از شناسه های سنگی ایجاد کنید. اکنون می‌توانید داستان‌های خود را با سنگ‌ها و مواد معدنی ضبط کنید، به راحتی شناسه سنگ، مکان‌ها، تاریخ‌ها، قیمت خرید و سایر ویژگی‌های مشاهدات سنگ را علامت‌گذاری کنید.


سنگ های مد روز را کاوش کنید

به سنگ خام، سنگ های قیمتی طبیعی یا خوشه های کریستال علاقه دارید؟ این برنامه اسکنر سنگ را دانلود کنید تا اسرار سنگ ها را در سراسر جهان کشف کنید. حقایق جالبی درباره سنگ‌ها، مانند کریستال‌های شفابخش، سنگ‌های غلت‌خورده، سنگ‌های تولد، سنگ‌های قیمتی زودیاک و غیره کشف کنید.


یک به یک با یک زمین شناس

این برنامه اسکنر نه تنها دانش حرفه ای و پر جنب و جوش در مورد کانی شناسی و سنگ شناسی را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه یک سرویس ایمیل برای کمک پرس و جو یک به یک نیز ارائه می دهد.


چرا شناسه راک و کریستال؟

√سنگ ها، کریستال ها و مواد معدنی را با دوربین گوشی شناسایی کنید

√کتابچه راهنمای حرفه ای جعبه ابزار زمین شناسی

√ همه چیز را در مورد سنگ ها بیاموزید: نام، سختی، رنگ، درخشش، فرمول…

√ شکار سنگ / جواهر خود را با برنامه شناسایی ضبط کنید


محیط زمین شناسی خود را کاوش، یاد بگیرید و مستند کنید! Rock & Crystal Identifier به شما امکان می دهد سنگ ها را با عکس ها شناسایی کنید، در مورد رکورد زمین شناسی کاوش کنید و اطلاعات بیشتری کسب کنید، مشاهدات خود را به اشتراک بگذارید، و سفر خود را در رکورد زمین شناسی ثبت کنید.


درباره Rock Identifier Premium


-نام اشتراک: حق بیمه سالانه



  • مدت زمان اشتراک: 1 سال (7 روز آزمایشی)


-توضیحات اشتراک: کاربران حق بیمه شناسه راک 1 ساله را دریافت خواهند کرد که شامل شناسایی سنگ‌ها بدون محدودیت، مطالعه سنگ‌ها با اطلاعات متعدد و بدون واترمارک یا تبلیغات است.


• پرداخت خواهد شد به حساب iTunes در تایید خرید شارژ شده است


• اشتراک به طور خودکار تمدید می شود مگر اینکه تمدید خودکار حداقل 24 ساعت قبل از پایان دوره فعلی خاموش شود


• حساب برای تمدید ظرف 24 ساعت قبل از پایان دوره جاری شارژ می شود و هزینه تمدید را مشخص می کند.


• هر بخش استفاده نشده از دوره آزمایشی رایگان، در صورت ارائه، هنگام خرید اشتراک آن نشریه، در صورت لزوم، از بین خواهد رفت.


• ممکن است اشتراک ها توسط کاربر مدیریت شوند و تمدید خودکار ممکن است با رفتن به تنظیمات حساب کاربر پس از خرید غیرفعال شود.


شرایط استفاده: http://app-service.rockidentifier.com/static/user_agreement.html

سیاست حفظ حریم خصوصی: http://app-service.rockidentifier.com/static/privacy_policy.html


با ما تماس بگیرید:

support@rockidentifier.com


در مورد پیکچر راک بیشتر بدانید:

https://www.rockidentifier.com/


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Next Vision Limited