لوگو RainViewer ++

RainViewer ++

تصاویر RainViewer ++تصاویر RainViewer ++تصاویر RainViewer ++تصاویر RainViewer ++تصاویر RainViewer ++تصاویر RainViewer ++تصاویر RainViewer ++تصاویر RainViewer ++تصاویر RainViewer ++تصاویر RainViewer ++

توضیحات

برنامه آب و هوا RainViewer پیش بینی های بسیار دقیقی را مستقیماً از رادارهای آب و هوا به شما ارائه می دهد. برای باران، برف، طوفان، طوفان یا هر شرایط آب و هوایی شدید دیگری آماده باشید. نقشه رادار آب و هوا را نظارت کنید و پیش بینی را بررسی کنید - همه در یک برنامه.


RainViewer به شما امکان می دهد به تمام ابزارهای ضروری مورد نیاز برای آگاهی از آب و هوا دسترسی داشته باشید. این شامل پیش‌بینی‌های بیش‌محلی، نمودار باران لحظه به لحظه، هشدارهای آب‌وهوا، نقشه رادار، و ویجت‌ها می‌شود.


نقشه رادار آب و هوا


برای مشاهده شدت طوفان و مسیر آن در گذشته، حال و آینده، انیمیشن را تماشا کنید. این به شما اطلاعات سریعی از آنچه در منطقه خود دارید می دهد.


پیش بینی


مهم ترین اطلاعات آب و هوا را با پیش بینی های ساعتی و روزانه دریافت کنید که به شما کمک می کند روزهای خود را بهتر برنامه ریزی کنید. زمانی که باران شروع می شود، پیش بینی دقیقه به دقیقه باران را بررسی کنید تا متوجه شوید که باران چه زمانی متوقف می شود و از خیس شدن خودداری کنید.


داده های آب و هوای پیشرفته


بیاموزید که چگونه عوامل آب و هوایی مانند UV، AQI، رطوبت و فشار بر سلامتی شما تأثیر می‌گذارند. از زمان طلوع و غروب خورشید برای برنامه ریزی فعالیت های خود در فضای باز استفاده کنید.


هشدارهای آب و هوا


با هشدارهای باران دقیق ما از شروع و پایان باران مطلع شوید. علاوه بر این، RainViewer ابزارهای حیاتی برای ایمنی شما در اختیار شما قرار می دهد - هشدارهای آب و هوای شدید برای اطلاع از شرایط آب و هوایی بحرانی آینده. هشدارها را تنظیم کنید و از آب و هوا جلوتر بمانید.


ویجت ها


چیزهای کوچک می توانند زندگی شما را آسان تر کنند، مانند ویجت ها. آنها را تنظیم کنید تا به‌روزرسانی‌های سریع آب‌وهوا را حتی بدون باز کردن قفل گوشی خود دریافت کنید. از قفل یا صفحه اصلی خود مطلع باشید و برای هر آب و هوایی آماده باشید.


فعالیت زنده


با فعالیت زنده RainViewer به سرعت آب و هوا را بررسی کنید. پیش بینی دقیقه به دقیقه بارش، شدت باران و زمان باقی مانده تا پایان باران را نشان می دهد.


مکان های متعدد


در دنیای امروز، آگاهی از شرایط آب و هوایی در مقصد ضروری است. اینجاست که RainViewer وارد می‌شود. شما به راحتی می‌توانید مکان‌های مورد علاقه خود را اضافه کنید و آب و هوا را در هر کجا که بروید نظارت کنید.


فلش های جهت طوفان


فلش های جهت طوفان روی نقشه جهت و مسیر دقیق بارش طوفان را نشان می دهد. این ویژگی درون برنامه ای می تواند به شما در درک بهتر حرکت طوفان و برنامه ریزی بر اساس آن کمک کند.


حریم خصوصی داده ها


ما برای حریم خصوصی شما ارزش قائل هستیم. RainViewer داده های کاربر را شخصی سازی نمی کند یا نمی فروشد. با موقعیت جغرافیایی شما، ویژگی‌های آب و هوا مانند به‌روزرسانی‌های لحظه‌ای موقعیت مکانی، پیش‌بینی‌های دقیق و هشدارها را بهبود می‌بخشیم.


برنامه RainViewer ابزار نهایی آب و هوا، دقیق و قابل اعتماد است. اما موارد دیگری نیز وجود دارد، ویژگی‌های درون‌برنامه ما آن را به سطح بعدی می‌برد:


• فلش های بارش بر روی نقشه رادار

• پیش بینی انیمیشن رادار برای 2 ساعت آینده

• پیش بینی های روزانه و ساعتی تمدید شده

• آرشیو نقشه 48 ساعته

• ردیابی آب و هوا در حداکثر 20 مکان

• بدون تبلیغات منحرف کننده


ویژگی‌های ممتاز از طریق اشتراک ماهیانه درون‌برنامه‌ای با قیمت ۴.۹۹ دلار یا اشتراک سالانه ۲۱.۴۹ دلار در دسترس هستند. اشتراک‌ها هر ماه یا سال به‌طور خودکار تمدید می‌شوند، مگر اینکه در تنظیمات حساب App Store شما لغو شوند. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به https://rainviewer.com/privacy-policy.html و https://rainviewer.com/terms.html مراجعه کنید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

MeteoLab Inc.