لوگو opencart demo

opencart demo

تصاویر opencart demoتصاویر opencart demoتصاویر opencart demoتصاویر opencart demo

توضیحات

با کمک اپلیکشین دیجی کارت شما می‌توانید برای وب سایت فروشگاهی اپن کارت خود یک اپلیکیشن ایجاد کنید. در واقع این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد هر آنچه در وب سایت خود دارید را در قالب یک اپلیکیشن به کاربران خود ارائه دهید و این امر سبب افزایش فروش شما خواهد شد.

در این اپلیکیشن شما می‌توانید همه‌ چیز را از طریق پنلی که به شما ارائه می‌شود کنترل کنید و استایل هایی متفاوتی که برای هر کدام از قسمت های اپلیکیشن طراحی شده است را مورد استفاده قرار دهید.

در این اپلیکیشن کاربر شما می‌توانید فقط با چند کلیک و طی چند ثانیه خرید خود را ثبت کند. شما می‌توانید از طریق پنل روش های پرداخت را تغییر داده یا ویرایش کنید.

کاربران شما در این اپلیکیشن می‌توانند به مشخصات کامل و دقیق کالا ها دسترسی داشته باشند، نظرات کاربران دیگر راجب محصولات را مطالعه کنند و نظرات خودشان را نیز عرضه کنند.

به طور کلی در این اپلیکیشن سعی شده هرآنچه شما برای داشتن یک فروشگاه آنلاین نیاز دارید و در حال حاضر در وب سایت خود مورد استفاده قرار می‌دهید، تعبیه شود.


برخی از ویژگی های این اپلیکیشن عباتند از::


✓ امکان بررسی؛ انتخاب و خرید در هر زمان و در هر مکان


✓ دسترسی کامل به تمامی قسمت‌های فروشگاه توسط کاربر


✓ ارائه اطلاعات کامل و دقیق کالا


✓ امکان پرداخت به شکل‌های مختلف، مانند پرداخت در محل، پرداخت اینترنتی و ...


✓ امکان بررسی و ارسال نظر و درج پس از تایید مدیریت


✓ امکان شخصی سازی 100 درصدی فروشگاه (رنگ بندی- استایل- نحوه‌ی چیدمان کامپوننت ها-نحوه‌ی نمایش محصولات-اضافه کردن روش های پرداخت و ارسال کالا-امکان اضافه کردن چند زبانه و...)


✓ امکان جستجو و فیلتر کردن برای رسیدن سریعتر به کالای مورد نظر


✓ نمایش لیست پرفروش ترین ها - جدیدترین ها- محصولات ویژه و...


✓ امکان اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها


✓ امکان ارسال ناتیفیکیشن به کاربر یا کاربران


✓ امکان اعتبار سنجی شماره موبایل از طریق پیامک


✓ امکان انتخاب استایل های متفاوت برای دسته بندی ها و محصولات ویژه و ...


✓ و ...


این اپلیکیشن برای شما طراحی شده است پس این اطمینان به شما داده می‌شود که هر آنچه شما به آن نیاز دارید در آن رفع خواهد شد.


✓ امکان پرداخت به شکل‌های مختلف، مانند پرداخت در محل، پرداخت اینترنتی و ...


دیجی کارت یک اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش محصولات فیزیکی و دانلودی است


تغییرات نسخه اخیر

در آخرین نسخه اپلیکیشن فروشگاهی اپن کارت طراحی ظاهری اپلیکیشن کاملا تغییر کرده است و امکانات زیادی از قبیل ماژول چندفروشندگی، زمان و تاریخ ارسال، پشتیبانی آنلاین، کیف پول آنلاین و....

همچنین در نسخه جدید کاربر امکان ایجاد نامحدود هوم خواهد داشت که در هر صفحه هوم به طور مجزا می‌تواند ماژول های مخصوص خودش را داشته باشد.


توسعه دهنده

websg