لوگو Noteshelf - Notes, Annotations

Noteshelf - Notes, Annotations

تصاویر Noteshelf - Notes, Annotationsتصاویر Noteshelf - Notes, Annotationsتصاویر Noteshelf - Notes, Annotations

توضیحات

یادداشت برداری دیجیتال، ساده شده! دانشجو، حرفه ای یا روزنامه نگار گلوله، Noteshelf یک برنامه یادداشت برداری عالی برای شما است. همانطور که روی یک دفترچه یادداشت می کنید، با دست خط خود یادداشت های زیبا بردارید، اما بهتر است. می‌توانید فایل‌های PDF را تایپ کنید، حاشیه‌نویسی کنید و صدا را ضبط کنید.


همچنین می‌توانید یادداشت‌های خود را با جلدهای زیبا شخصی‌سازی کنید و آن‌ها را آن‌طور که می‌خواهید مرتب کنید. علاوه بر این - می توانید آنها را با همکاران، دوستان و خانواده خود همگام سازی کرده و به اشتراک بگذارید!


دست خط سیال

نوشتن طبیعی را در Noteshelf تجربه کنید—به همان روان و روان مانند نوشتن روی دفترچه یادداشت. از بین طیف وسیعی از خودکارها، مدادها و هایلایترها انتخاب کنید. طیف وسیع تری از رنگ ها و اندازه ها متناسب با نیاز شما. خودکار ما باعث می شود دست خط شما زیبا به نظر برسد!


جستجو/تبدیل یادداشت های دست نویس/ OCR

می‌توانید یادداشت‌هایی را که با دست خط خود گرفته‌اید جستجو کنید و حتی آنها را به متن تبدیل کنید. ما تشخیص دست خط را به 65 زبان مختلف ارائه می دهیم.


اسناد و تصاویر نشانه گذاری

وارد کردن PDF، اسناد یا تصاویر MS Office. یا آنها را به نوت بوک های موجود خود اضافه کنید. روی اسناد/تصاویر خود برجسته کنید، زیر آن خط بکشید یا یادداشت بنویسید.


متن را تایپ کنید، خطوط کلی و چک لیست ایجاد کنید

قفسه یادداشت راحتی تایپ کردن را نیز برای شما به ارمغان می آورد. می‌توانید از میان بسیاری از سبک‌ها و گزینه‌های قالب‌بندی مانند فهرست‌های گلوله‌دار/شماره‌دار، و کادرهای تأیید انتخاب کنید.


یادداشت های صوتی را ضبط کنید

هنگام یادداشت برداری، صدا را ضبط کنید تا هرگز چیز مهمی را در مدرسه یا محل کار از دست ندهید. هر تعداد ضبط شده را که می خواهید اضافه کنید و آنها را در هر زمان پخش کنید، حتی زمانی که یادداشت برداری می کنید. در حین یادداشت برداری از سخنرانی مورد علاقه دانشجویان قرار گرفت!


چند کار مانند یک حرفه ای

چندین پنجره Noteshelf را باز کنید و به راحتی به طور همزمان کار کنید. این گردش کار چند صفحه‌ای با استفاده از 2 یادداشت در کنار هم فقط روی آیپدهایی که روی سیستم‌عامل iPad اجرا می‌شوند کار می‌کند.


با اپل واچ به صورت هندزفری بروید

یادداشت های صوتی را با Noteshelf برای Apple Watch ایجاد کنید. لازم نیست iPhone یا iPad خود را در نزدیکی داشته باشید. تمام ضبط‌های خود را به‌طور خودکار در آیفون ذخیره کنید و از iCloud برای همگام‌سازی آن‌ها در دستگاه‌ها استفاده کنید. بعداً هنگام گوش دادن به آن ضبط‌ها یادداشت برداری کنید.


بیشتر از نشانک گذاری انجام دهید

گاهی اوقات ممکن است نوت بوک ها صدها صفحه داشته باشند. بنابراین، صفحات مهم را نشانه گذاری کنید، نام گذاری کنید و آنها را رنگ آمیزی کنید تا به راحتی جستجو کنید.


EVERNOTE AUTO-PUBLISH

یادداشت های خود را به صورت خودکار در Evernote منتشر کنید و تقریباً از هر کجا به آنها در Evernote دسترسی داشته باشید.


باشگاه قفسه یادداشت

100 قالب کاغذی و جلد نوت‌بوک که به زیبایی ساخته شده‌اند تا با یادداشت‌های خوب شما همراه شوند. هنگام ثبت نام برای Noteshelf Club آنها را به صورت رایگان دریافت کنید!

الگوهای کاغذی برای یادداشت‌های دانش‌آموز، یادداشت‌های جلسات، فهرست کارهای انجام شده، فهرست‌های خرید، ردیاب‌های سلامت شخصی، مجلات، و بسیاری موارد دیگر را پیدا کنید!


برخی از ویژگی های بیشتر

پشتیبانی از آیفون و آیپد برنامه مک به زودی!

مربع، دایره یا مثلث، از اشکال خودکار برای ترسیم اشکال هندسی کامل به راحتی استفاده کنید.

پشتیبان گیری خودکار در Dropbox و OneDrive.

یادداشت های خود را با همکاران، دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. ما پشتیبانی می کنیم - Dropbox، Evernote، Google Drive، و OneDrive.

یادداشت های خود را با رمز عبور ایمن کنید. ما همچنین از Face ID و Touch ID برای قفل و باز کردن قفل نوت‌بوک‌های شما پشتیبانی می‌کنیم.

از سیری بخواهید که یک نوت بوک جدید بسازد، یک نوت بوک موجود را جستجو کند یا یک نوت بوک را در یک لحظه باز کند!

یادداشت های شخصی و تجاری خود را جدا نگه دارید. نوت بوک ها را به راحتی در سیستم عامل iPad به گروه ها یا دسته ها بکشید و رها کنید.

ما اکنون از یک طرح رنگ تیره پشتیبانی می کنیم - به زیبایی حالت تاریک در سراسر سیستم. (فقط در iOS 13 برای آیفون و سیستم عامل iPad برای iPad).


پیشنهادی دارید؟ ما دوست داریم از شما بشنویم—برای ما در noteshelf(at)fluidtouch.biz بنویسید!


یادداشت برداری مبارک!


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Fluid Touch Pte. Ltd.