لوگو Never Alone: Ki Edition

Never Alone: Ki Edition

تصاویر Never Alone: Ki Editionتصاویر Never Alone: Ki Editionتصاویر Never Alone: Ki Editionتصاویر Never Alone: Ki Editionتصاویر Never Alone: Ki Edition

توضیحات

"Ki" در زبان اینوپیات‌ها به معنای «بزن بریم!» است.


Never Alone: Ki Edition یک پلتفرم پازلی است که با همکاری اینیوپیات‌ها، مردم بومی آلاسکا، بر اساس داستانی ستنی که دهن به دهن از نسل‌های قدیم به دست ما رسیده طراحی شده است. نونا و فاکس در سفری حماسی به دنبال منبع یک کولاک عظیم هستند که بقای هر چیزی که تا به حال شناخته‌شده را تهدید می‌کند.


هر دو شخصیت را در حین قدم زدن در تاندرای یخ زده، جهش در میان یخ‌های خائن، شنا در غارهای زیر آب و مواجهه با دشمنان عجیب و غریب راهنمایی کنید.


این بازی در بیش از 75 لیست "بهترین های 2014" و برنده "بهترین بازی اولیه" در جوایز بازی‌های بفتا 2015 و همچنین "بازی سال" و "مهم ترین تاثیر" در جوایز Games for Change 2015 حضور داشته است؛ نزدیک به 40 نفر بومی از بزرگان آلاسکا، قصه‌گوها و اعضای جامعه در ساخت Never Alone دخیل بوده‌اند.


در این بازی محیط‌های الهام‌بخش را کاوش می‌کنید، کارهای قهرمانانه انجام می‌دهید و با شخصیت‌های افسانه‌ای داستان‌های اینوپیات آشنا می‌شوید؛ این داستان‌ها توسط یک گوینده‌ای چیره‌دست به زبان گفتاری اینوپیاتی روایت می‌شوند.


ویژگی‌ها:


مخصوص موبایل طراحی شده است -- Never Alone: Ki Edition شامل تمام مراحل هیجان انگیز بازی اصلی است که میلیون‌ها بازیکن بر روی رایانه شخصی و کنسول در سراسر جهان از آن لذت می‌برند. ما بازی را برای دستگاه‌های تلفن همراه به‌روزرسانی کرده‌ایم؛ کنترل‌های لمسی، منوها و امکانات کاملاً جدیدی را به همراه گرافیک بهینه‌سازی شده و هوش مصنوعی برای نمایش زیبایی محیط‌های اثیری و قطبی Never Alone نیز اضافه کرده‌ایم.


شما هم می‌توانید هر کدام از دو شخصیت Nuna و Fox را کنترل کنید؛ هر زمانی که به مهارت های منحصر به فرد یکی از آنها احتیاج داشتید، بین شخصیت‌ها جابجا شوید. Nuna می تواند از نردبان‌ها و طناب‌ها بالا برود، موانع سنگین را جابجا کند و بولای خود را، برای حل پازل‌ها، به سمت اهداف پرتاب کند. Fox می‌تواند در قسمت‌های کوچکی که Nuna نمی‌تواند به آن‌ها برسد، جابجا شود، دیوارها را بالا بکشد و به ارتفاعات بزرگ بپرد.


دنیای خشن قطب شمال را کاوش کنید و موانع در حال حرکت و چالش برانگیز دهکده ساحلی متروکه را پشت سر بگذارید. درختان آرام و وحشتناک یک جنگل مرموز و یخ زده را کاوش کنید. در مقابله با بادهای سهمگین کولاک شجاعت به خرج بده. نونا و فاکس تنها با کمک ارواح کمک‌کننده می‌توانند از این سرزمین نجات پیدا کنند.


ویدیویی جذاب را باز کنید: بزرگان، داستان‌سرایان و سایر اعضای جامعه بومی آلاسکا داستان‌ها و حکمت‌هایی را درباره فرهنگ، ارزش‌ها و دنیای شگفت‌انگیز قطب شمال را با شما به به اشتراک می‌گذارند.


کنترل های قابل تنظیم — حساسیت را تنظیم کنید یا طرح‌بندی کنترل‌ها را تغییر دهید. برای کسانی که دسته کنترل فیزیکی را ترجیح می‌دهند، این بازی از دستگاه های MFi نیز پشتیبانی می‌کند.


پشتیبانی از 17 زبان - چینی (ساده شده)، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، نروژی، لهستانی، پرتغالی (برزیل)، روسی، اسپانیایی (اروپایی/آمریکای لاتین) و سوئدی.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

E-Line Media