لوگو My Town : Haunted House

My Town : Haunted House

تصاویر My Town : Haunted Houseتصاویر My Town : Haunted Houseتصاویر My Town : Haunted Houseتصاویر My Town : Haunted Houseتصاویر My Town : Haunted House

توضیحات

وقتی چراغ‌ها روشن هستند، خانه هیچ تفاوتی با یک خانه معمولی ندارد؛ اما اگر آن‌ ها را خاموش کنید، با یک خانه خالی از سکنه پر از شخصیت‌ها و اتاق‌های مرموز روبرو می‌شوید.


با یک اسکلت، که دوست شماست، آب‌تنی کنید. اگر جرئت دارید به اتاق خواب بروید و راه مخفی به اتاق زیرشیروانی که در آن جادوگری مهربان منتظر شماست را پیدا کنید.


یک خبر هیجان انگیز برای طرفداران!


ما در حال اتصال و یکپارچه‌سازی تمام بازی‌های خود هستیم! My Town: خانه خالی از سکنه به My Town: Museum متصل است. این بدان معناست که می‌توانید یک شخصیت را بین هر دو بازی جابجا کنید. بنابراین اگر می‌خواهید یک شوالیه بیاید و با جادوگر بجنگد، اگر هر دو بازی را دارید می توانید این کار را انجام دهید.


چرا بچه‌ها و والدین بازی‌های My Town را دوست دارند؟


بازی های ما نسخه‌ای دیجیتالی از بازی خانه عروسکی کلاسیک است. تنها مرزهای بازی‌های ما، خلاقیت شماست. بدون استرس، بدون برد یا باخت، فقط سرگرمی بی‌پایان و ساعت‌ها بازی.

به دلیل پشتیبانی از چند لمس همزمان، می‌توانید چند نفره بازی کنید.


بازی کنید. تصور کنید. کشف کنید.


این خانه خالی از سکنه، اتاق‌های زیادی برای کشف و بازی دارد. با هاموش کردن چراغ، خانه به عمارتی تسخیر شده تبدیل می‌شود. موجوداتی را که در زیر تخت، داخل دیوار و زیر دوش پنهان شده‌اند، کشف کنید. تلاش برای نجات دختر جادوگر از اتاق زیر شیروانی را تصور کنید...


ویژگی‌ها:



  1. جدید - این بازی شخصیت‌های مشترک زیادی با My Town: Museum دارد. این بدان معناست که هر دو بازی به هم متصل هستند و می‌توانید با شخصیت دلخواهتان بازی کنید.

  2. جدید - حالت ذخیره: حتی اگر دستگاهتان خاموش شود، بازی از همان جایی که بود ادامه پیدا می‌کند.

  3. جدید - عملکرد چند لمسی: بازی با دوستان و خانواده در یک تبلت.

  4. هر خانه دارای 6 اتاق و کلی وسایل، غذا و لباس است.

  5. پنج شخصیت جدید.

  6. بدون تبلیغات، رابط کاربری بهبود یافته و به روز رسانی رایگان.


گروه سنی توصیه شده


این بازی دارای یک تم جن زده است؛ البته که چیز خیلی ترسناکی نیست؛ اما ما این بازی را برای کودکان 6 سال به بالا توصیه می‌کنیم. بچه‌های بزرگتر می‌توانند به تنهایی بازی کنند؛ بچه‌‌های کوچک‌تر بهتر است همراه با والدینشان بازی کنند. بدون تبلیغات یا خرید درون برنامه‌ای.


تغییرات نسخه اخیر

We've fixed some bugs and glitches. Sorry for that! Please update all apps in order for sharing to work.


توسعه دهنده

My Town Games LTD