لوگو Mubert: AI Music Streaming ++

Mubert: AI Music Streaming ++

تصاویر Mubert: AI Music Streaming ++تصاویر Mubert: AI Music Streaming ++تصاویر Mubert: AI Music Streaming ++تصاویر Mubert: AI Music Streaming ++تصاویر Mubert: AI Music Streaming ++

توضیحات

** پس از نصب برنامه، گزینه خرید اشتراک (Purchase) و سپس گزینه Cancel را انتخاب کنید. حالا شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای از امکانات اپلیکیشن بدون محدودیت استفاده نمایید.**




MUBERT


با استفاده از هوش‌مصنوعی تولید کنید، به آن گوش دهید و آن را به اشتراک بگذارید.


چگونه کار می‌کند؟


برنامه Mubert را دانلود کنید، آن را باز کنید و به موسیقی‌ مطابق با سلیقه خود دسترسی پیدا کنید. گول ظاهر ساده برنامه و سادگی دانلود موزیک را نخورید. Mubert به هدف ایجاد بستری برای پخش ساده و مقرون به صرفه موسیقی با کیفیت در سرتاسر جهان، سال‌های زیادی را برای تحقیق و توسعه الگوریتم‌های تولید موسیقی صرف کرده‌ است.


هر جریان موسیقی در Mubert منحصر به فرد است.


Mubert با استفاده از مجموعه‌ای از نمونه‌های همیشه در حال توسعه، از انتشار با کیفیت موسیقی برای هر شنونده اطمینان حاصل می‌کند.

همچنین می‌توانید پلی‌لیست بسازید، آهنگ‌های مورد علاقه خود را مشخص کنید و الگوریتم را با «پسندیدن» و «نپسندیدن» خود آموزش دهید تا به بهترین شکل به موسیقی مطابق با سلیقه شخصی خود دسترسی پیدا کنید.


دسترسی نامحدود به موسیقی


در Mubert می‌توانید موسیقی مورد علاقه خود را بسته به روحیه، سلیقه موسیقی و فعالیت خود، از بین سبک‌های Techno، Chill، House، Hip Hop، Ambient و ده‌ها سبک دیگر یا از آهنگ‌های ویژه روز انتخاب کنید.

چیزی را با Mubert پخش کنید و از دوستان خود بخواهید نوازنده را حدس بزند؛ شرط می‌بندیم کمتر کسی درست حدس بزند: الگوریتم!


جریان‌های موسیقی کاربردی برای ورزش، تمرکز و آرامش


برنامه Mubert همچنین برای کاربرانی طراحی شده است که مایلند از موسیقی به عنوان ابزاری قدرتمند برای تمرکز، تقویت عملکرد در ورزش و بالعکس برای آرام کردن بدن و ذهن خود برای مدیتیشن، یوگا یا یک شب خواب عمیق ترمیمی استفاده کنند.

درست در همین لحظه‌ که شما در حال خواندن این متن هستید، مردم در حال کار، مطالعه، دویدن، استراحت‌کردن یا چرت زدن با موسیقی‌های Mubert هستند.


تجربه‌های فراگیر / تجربه‌های صوتی و بصری فراگیر


برنامه Mubert بدون کمک نوازندگان، آهنگسازان و برنامه‌نویسان با استعدادی که جدیدترین روش‌های خلق هنری را با فناوری‌های پیشرفته ترکیب می‌کنند تا موسیقی با کیفیت را برای انواع فعالیت‌ها در دسترس همه قرار دهند، غیرممکن خواهد بود.

Mubert Inc به هدف کاوش و توسعه مرزهای خلاقیت در عصر دیجیتال مدرن، همچنین برای ایجاد تجربه‌های همه جانبه‌تر با طراحان با استعداد نیز همکاری می‌کند.

حتما دسته‌ موسیقی‌های متحرک‌سازی شده را از بخش ویژه ببینید. اگر پروژکتور دارید می‌توانید خانه را به یک جشن تمام عیار تبدیل کنید.


و یک نکته کوچک دیگر،


تمام موسیقی‌های تولید شده توسط الگوریتم Mubert را می‌توانید برای تولید محتوای شخصی استفاده کنید. فرض کنید برای جذاب‌‌تر کردن محتوای ولاگ خود، تبلیغ، ارائه شرکتی، پست‌ها و بومبرنگ‌های شبکه اجتماعی به یک قطعه موسیقی کوتاه نیاز دارید. در این صورت، حتی با استفاه از یک حساب رایگان Mubert، می‌توانید فوراً یک آهنگ ۱ دقیقه‌ای را ایجاد و ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید.


بدون دردسرهای مربوط به حق کپی‌رایت و لایسنس. فقط موسیقی / با برنامه Mubert، می‌توانید آزادانه موسیقی گوش دهید، تولید کنید و به اشتراک بگذارید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Mubert Inc.