لوگو Movies Box ++ | مووی باکس

Movies Box ++ | مووی باکس

5
تصاویر Movies Box ++ | مووی باکستصاویر Movies Box ++ | مووی باکستصاویر Movies Box ++ | مووی باکس

توضیحات

توجه ✍️ برای دریافت کد ورود به برنامه به چت آنلاین پشتیبانی آی اپس مراجعه کنید


با Movies Box دنیایی از شگفتی های سینمایی را دقیقاً در نوک انگشتان خود کاوش کنید. رابط کاربری مناسب اپلیکیشن مووی باکس باعث میشود به راحتی هر فیلمی در هر ژانری که میخواهید پیدا و تماشا کنید.


ویژگی های برنامه مووی باکس


توصیه های شخصی

اجازه دهید Movies Box راهنمای پیشنهاد فیلم به شما باشد! بر اساس سابقه مشاهده و تنظیمات برگزیده شما، الگوریتم پیشرفته مووی باکس فیلم هایی را پیشنهاد می کند که مطابق سلیقه شما هستند. با جستجوی بی‌پایان خداحافظی کنید و به فیلم‌های انتخاب شده سلام کنید.


لیست پیگیری

فیلمی پیدا کردید که در حال حاضر آماده دیدنش نیستید؟ آن را به فهرست تماشای خود اضافه کنید! با این ویژگی تمام فیلم‌هایی را که در آینده میخواهید ببینید را از دست ندهید.


جستجو و فیلترها

به دنبال چیز خاصی هستید؟ گزینه های قدرتمند جستجو و فیلتر این برنامه به شما کمک می کند تا انتخاب های خود را محدود کنید. جستجو بر اساس عنوان، ژانر، سال انتشار، یا حتی بازیگر


نظرات و امتیازات کاربران

با خواندن نظرات و رتبه بندی کاربران برای هر فیلم، تصمیمات آگاهانه بگیرید. نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید تا به دوستان علاقه مندان فیلم کمک کنید تا انتخاب های خود را انجام دهند.


مشاهده آفلاین

از فیلم های مورد علاقه خود به صورت آفلاین لذت ببرید! فیلم‌های منتخب را در دستگاه خود دانلود کنید، چه در هواپیما باشید، چه در حال رفت‌وآمد باشید و ... میتوانید به صورت آفلاین بدون دسترسی به اینترنت تمامی فیلم های دانلودی خود را تماشا کنید.


حالت خانواده دوستانه

یک محیط امن برای تماشای فیلم برای خانواده خود ایجاد کنید. برای فیلتر کردن محتوایی که ممکن است برای مخاطبان جوان‌تر مناسب نباشد، حالت خانواده دوستانه را فعال کنید.


مجموعه های موضوعی

در مجموعه فیلم‌های موضوعی که توسط کارشناسان Movies Box مدیریت می‌شوند، شیرجه بزنید. چه در خلق و خوی عاشقانه‌های دل‌انگیز، ترسناک گزگز، یا علمی تخیلی هیجان‌انگیز باشید، دسته بندی های برنامه شما را تحت پوشش قرار می دهد.


با Movies Box جادوی فیلم ها را تجربه کنید. همین امروز برنامه را دانلود کنید و از دنیای فیلم و سریال لذت ببرید.


تغییرات نسخه اخیر

a


توسعه دهنده

Rounding Squares BV