لوگو Metronome M1 Pro

Metronome M1 Pro

تصاویر Metronome M1 Proتصاویر Metronome M1 Proتصاویر Metronome M1 Proتصاویر Metronome M1 Proتصاویر Metronome M1 Pro

توضیحات

Metronome M1 طیف وسیعی از سرعت بین 10-300 BPM را پشتیبانی می کند، از Grave تا Prestissimo که همه سبک های محبوب از جمله Lento، Largo، Adagio، Andante، Moderato، Allegro، Vivace و Presto را پوشش می دهد. ویژگی "Tap Tempo" به شما امکان می دهد سرعت مورد نظر خود را با سهولت ضربه زدن روی یک دکمه به سرعت تنظیم کنید.


مترونوم M1 از امضاهای متداول زمان زیر و موارد دیگر پشتیبانی می کند.


امضای زمان ساده:



  • 2/4 (دوتایی): معمولاً برای پولکا یا مارش استفاده می شود.

  • 3/4 (سه گانه): به طور گسترده برای والس، مینوئت، شرزی، تصنیف کانتری و وسترن، R&B استفاده می شود. همچنین گاهی اوقات در پاپ استفاده می شود.

  • 4/4 (چهارگانه): همچنین به عنوان زمان رایج شناخته می شود، این به طور گسترده در اکثر اشکال موسیقی رایج غربی استفاده می شود. همچنین رایج ترین امضای زمان در راک، بلوز، کانتری، فانک و پاپ است. اکثر دانش آموزان با این امضای زمان شروع به تمرین می کنند.


امضاهای زمان مرکب:



  • 6/8 (دوگانه): این امضای زمان مرکب در دو جیگ، پولکا، سگا، سالگی، تارانتلا، مارش، بارکارول، جیگ ایرلندی، لور و برخی موسیقی راک استفاده می شود.

  • 9/8 (سه گانه): همچنین به عنوان زمان سه گانه مرکب نیز شناخته می شود که در جیگ های سه گانه استفاده می شود.

  • 12/8 (چهارگانه): معمولاً در بلوزهای کندتر (جایی که به آن shuffle گفته می شود) و doo-wop استفاده می شود. همچنین اخیراً در موسیقی راک استفاده می شود.


با آخرین به‌روزرسانی، اکنون می‌توانید امضای زمانی را که می‌خواهید تنظیم کنید.


اکنون دیگر لازم نیست بهانه ای برای تمرین بدون مترونوم بیاورید زیرا می توانید این برنامه را همیشه در دستگاه تلفن همراه خود داشته باشید. مترونوم را بهترین دوست خود کنید و همیشه با آن تمرین کنید. علاوه بر این، ثابت شده است که تمرین با مترونوم مهارت های شنیداری شما را بهبود می بخشد.


تغییرات نسخه اخیر

Minor improvements in the user interface.


توسعه دهنده

JSplash Apps