لوگو LooLoo Kids - Nursery Rhymes

LooLoo Kids - Nursery Rhymes

تصاویر LooLoo Kids - Nursery Rhymesتصاویر LooLoo Kids - Nursery Rhymesتصاویر LooLoo Kids - Nursery Rhymesتصاویر LooLoo Kids - Nursery Rhymesتصاویر LooLoo Kids - Nursery Rhymes

توضیحات

LooLoo Kids برنامه‌ایست که کودکان می‌توانند تمام آهنگ‌ها و ریتم‌های موردعلاقه‌ی خود را پیدا کنند و به آن‌ها گوش دهند. سریال جانی و دوستان دارای محبوبیت بسیاری در بین کودکان است و همین باعث شده که سازندگان این اپلیکیشن از این شخصیت بهره ببرند. والدین با LooLoo Kids می‌توانند به راحتی به کودکان خود الفبا، رنگ‌ها، اشکال و مواردی از این قبیل را یاد بدهند و تجربه لذت بخش یادگیری را برای بچه‌های خود به وجود آورند.


در هر آهنگ جانی کوچولو، دوستانش را وارد ماجراجویی آموزنده و پر از شادی می‌کند. موضوعات موزیک‌های پخش شده در این اپلیکیشن عبارتند از: Johny Johny Yes Papa, Wheels on the bus, Five little ducks, BINGO, Itsy bitsy spider, Five little monkeys, Twinkle twinkle little star, Finger family, Baby shark, Old MacDonald have a farm, Rain rain go away است.


اگر دوست دارید برای کودک خود آهنگ‌های شاد و زیبا پخش کنید، ما دانلود برنامه LooLoo Kids برای آیفون را به شما پیشنهاد می‌دهیم.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

COLORCITY