لوگو Little Robot Shapes and Colors

Little Robot Shapes and Colors

تصاویر Little Robot Shapes and Colorsتصاویر Little Robot Shapes and Colorsتصاویر Little Robot Shapes and Colorsتصاویر Little Robot Shapes and Colorsتصاویر Little Robot Shapes and Colors

توضیحات

بازی Little robots shape and colors به خردسالان کمک می‌کند تا رنگ ها و اشکال را خوب درک یادبگیرند و همزمان با بازی بتوانند لحظات مفرحی را سپری کنند. این بازی را مادری ساخته که هدفش تولید محتوای آموزشی و باکیفیت برای کودکان بوده است و توانسته به خوبی این کار را انجام دهد.

بازی little robots shapes and colors موفق به دریافت پنج ستاره از طرف اپ استور آموزشی شده است و توانسته جایگاه خوبی را بین بازی های خردسالان کسب کند.

این برنامه یک بازی آموزشی برای کودکان زیر هفت سال است که شامل هشت بازی با طراحی زیبا و حرفه می‌شود و کودکان باید ربات‌های ناقص را با اشکال مناسب درست کنند و یا براساس رنگ آن ها را در جایگاه مناسب قرار دهند. ربات‌ها اشکال و رنگ‌های متفاوتی دارند و این باعث می‌شود کودکان در بازی آن‌ها را به خوبی یاد بگیرند. بدون شک کودکتان بعد از کامل کردن هر مرحله با شادی ربات‌ها به وجد می‌آید و از بازی کردن لذت خواهد برد.


بازی های موجود در اپلیکیشن

Blue bot shape factory: در این بازی شما باید ربات هایی که شکم ندارند را با اشکال هندسی کامل کنید.

Rainbow bot station: به ربات‌های رنگین کمانی کمک کنید تا قسمت دایره‌ای شکل شکمشان را با رنگ مناسب پیدا کنند.

Baby bot spaceship lunch: ربات‌ها را راهنمایی کنید تا سوار سفینه ی فضایی شوند و همراه با سوار شدن ربات ها رنگ ها را به خوبی یاد بگیرید.

• Baby bot space capsules: به ربات‌ها کمک کنید تا در کپسول فضایی مناسب قرار بگیرند و در فضا پرواز کنند.

• Baby Bot Rainbow Satellites: ربات‌های کوچک را با مطابقت رنگی سوار ماهواره ها کنید و آنها را به فضا بفرستید.

• Rainbow Bot Flying Saucers: به ربات‌ها کمک کنید تا بشقاب پرنده شکسته شان را تعمیر کنند و این کار را با توجه به رنگ‌ها و اشکال هندسی انجام دهید.

• Rainbow Bot Factory: به ربات‌ها کمک کنید تا بر اساس رنگ و اشکال هندسی قطعات گم شده‌ی بدنشان را پیدا کنند.

• Yellow Robot Planet: در سیاره زرد رنگ اشکال هندسی مناسب را به شکم ربات‌های در حال چرخش بچسبانید.


تغییرات نسخه اخیر

Awarded 5-stars from the Educational App Store! Included in the Parent App Library and “Best of the Best” list from Best Apps for Kids! With great reviews from parents and teachers, Little Robot Shapes and Colors is the perfect pick for your toddler, preschooler, or kindergartener. In the latest version, kids will love playing all eight matching games and learn to solve puzzles using shapes and colors. Perfect for back to school, version 1.6 makes shapes even easier to drag.


توسعه دهنده

This Little Machine