لوگو Lifeline...

Lifeline...

تصاویر Lifeline...تصاویر Lifeline...تصاویر Lifeline...تصاویر Lifeline...تصاویر Lifeline...

توضیحات

«[یک] پرفروش‌ترین کتاب آیفون و اپل واچ شگفت‌انگیز مرزهای داستانی را پیش می‌برد» - boingboing.net


"این بهترین بازی در اپل واچ است" - Time.com


Lifeline یک داستان قابل پخش و منشعب از بقا در برابر همه شانس است. با استفاده از آیفون، آی‌پد یا اپل واچ خود، به تیلور کمک می‌کنید تا در مورد زندگی یا مرگ تصمیم‌گیری کند و با عواقب آن روبرو شوید.


نویسنده تحسین‌شده دیو جاستوس (افسانه‌ها: گرگ در میان ما) داستان تعاملی جذابی را از طریق پیامدهای فرود تصادفی روی یک ماه بیگانه به تصویر می‌کشد. تیلور سرگردان است، بقیه خدمه مرده یا مفقود شده اند، و ارتباط تیلور فقط می تواند با شما تماس بگیرد.


یک تجربه کاملا منحصر به فرد که توسط دستگاه های مدرن فعال شده است، این داستان در زمان واقعی پخش می شود. همانطور که تیلور برای زنده ماندن تلاش می کند، اعلان ها پیام های جدیدی را در طول روز شما ارسال می کنند. همانطور که آنها وارد می شوند ادامه دهید، یا بعداً وقتی آزاد هستید پیگیری کنید. حتی می‌توانید مستقیماً از Apple Watch یا صفحه قفل آیفون خود به تیلور پاسخ دهید، بدون اینکه وارد برنامه شوید.


یا شیرجه بزنید و به نقاط قبلی داستان برگردید و ببینید وقتی انتخاب متفاوتی می‌کنید چه اتفاقی می‌افتد. اقدامات ساده می تواند تأثیر عمیقی داشته باشد. برای شروع مجدد داستان و باز کردن قفل این حالت، هر مسیری را تکمیل کنید.


Lifeline داستانی عمیق و همه جانبه از بقا و استقامت است که نتایج احتمالی زیادی دارد. تیلور به شما متکی است.


جدید در نسخه 1.8: پس از پایان بازی برای یک داستان خاص از دیو جاستوس همراه باشید. برای بازیکنانی که قبلاً بازی را تمام کرده‌اند، Sneak Peek در زیر گزینه‌های بازی در دسترس قرار می‌گیرد. لذت ببرید!


اتصال به اینترنت لازم نیست بدون خرید درون برنامه ای و بدون تبلیغات.


ما را تماشا کنید: http://www.youtube.com/c/LifelineGame


تمجید از Lifeline:


«من بازی‌های زیادی را بازی کرده‌ام که به نظرم جذاب بوده‌اند، اما Lifeline ممکن است یکی از اولین بازی‌هایی باشد که طرز فکر من را در مورد روال روزانه‌ام تغییر داد، بازی‌هایی که از صفحه خارج شدند و بخشی از تجربه زندگی‌ام شدند.» - الی سایمت، گیمزبو


من احساس وابستگی فوری به یک شخصیت خیالی کردم که مرا از یک کهکشان عجیب به ابزار پوشیدنی من می خواند.» - لوک هوپول، Gizmodo استرالیا


«[P] گذاشتن آن روی ساعت اپل باعث می‌شود واقعاً احساس کنید که از طریق یک فرستنده آینده‌نگر در حال تبادل پیام با یک فضانورد هستید.» - مایکل آندرونیکو، راهنمای تام


برای چند ساعت کوتاه به سرنوشت یک شخصیت کاملاً تخیلی اهمیت دادم - واقعاً برایم مهم بود. فکر نمی‌کنم هیچ بازی دیگری که قبلاً انجام داده‌ام این احساس را در من ایجاد کرده باشد." - مت پرتاب کننده، PocketGamer


Lifeline توسط:


دیو جاستوس


مارس جوکلا


دن سلک


کالین لیوتا


جیسون نواک


بن "کتاب" شوارتز


تغییرات نسخه اخیر

Our game engine has been completely rewritten and optimized for modern iPhones and Apple Watches. Now supports iPhone X and newer screen resolutions, and WatchOS 7. Support for iPhone Widgets and all types of Apple Watch complications. Still the same great game, now runs great on all devices.


توسعه دهنده

Big Fish Premium, LLC