لوگو LEGO® POWERED UP

LEGO® POWERED UP

تصاویر LEGO® POWERED UPتصاویر LEGO® POWERED UPتصاویر LEGO® POWERED UPتصاویر LEGO® POWERED UPتصاویر LEGO® POWERED UPتصاویر LEGO® POWERED UPتصاویر LEGO® POWERED UPتصاویر LEGO® POWERED UPتصاویر LEGO® POWERED UP

توضیحات

برنامه LEGO Powered Up شما را در صندلی راننده بت‌موبیل شگفت‌انگیز قرار می‌دهد تا در خیابان‌های شهر گاتام سرعت بگیرید. به جلو، عقب، چپ و راست برانید و حتی 360 درجه بپیچید! با تبدیل شدن به شوالیه تاریکی و مبارزه با جرم و جنایت، حتی می توانید ترفندهای جالبی را فعال کنید. به علاوه؛ شما این امکان را دارید که Batmobile خود را شخصی سازی کرده و حتی صداها و حرکات مورد نظرتان را انتخاب کنید. با برنامه LEGO Powered Up همچنین قطارهای لگو را برای حمل کالا یا سوار کردن مسافران در اطراف LEGO City کنترل می کند. شما می توانید سرعت را کنترل کنید، مسیر را تغییر دهید و با صداهای مختلف مانند سوت، اعلام مسافر، زنگ گذرگاه راه آهن و موارد دیگر به بازی خود ادامه دهید! قابل ذکر است که برنامه کنترل از راه دور بلوتوث و گوشی کنترل از راه دور موجود در مجموعه قطارهای LEGO City با مجموعه قطارهای لگو با کنترل از راه دور مادون قرمز قدیمی سازگار نیست.


ویژگی‌ها و امکانات برنامه LEGO® POWERED UP:


• تغییر تنظیمات لگوی دیجیتال خود به صورت دستی

• دسترسی به کنترل پنل‌های DC Super Heroes Batmobile، قطار باربری شهر LEGO یا قطار مسافربری LEGO City

• امکان استفاده از قطعات سخت افزاری در مدل‌های شخصی سازی خود

• اضافه کردن صوت‌های بازیگوشانه و رفتن به سطح بعدی

• تعریف کردن کد برای حرکات و صداهای مدل خود

• زبان برنامه نویسی ساده و قابل فهم و براساس درگ اند دراپ


این را بدانید که برای استفاده از این اپلیکیشن باید اسباب بازی‌های مربوط به آن را داشته باشید. با دانلود برنامه LEGO® POWERED UP برای آیفون، این امکان را دارید که لگوهای دیجیتال خود را شخصی سازی کنید و ساعت‌ها سرگرم فعالیت‌های مختلف شوید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

LEGO