لوگو LEGO® Building Instructions

LEGO® Building Instructions

تصاویر LEGO® Building Instructionsتصاویر LEGO® Building Instructionsتصاویر LEGO® Building Instructionsتصاویر LEGO® Building Instructionsتصاویر LEGO® Building Instructionsتصاویر LEGO® Building Instructionsتصاویر LEGO® Building Instructions

توضیحات

LEGO® Building Instructions برنامه رسمی برای یافتن و ذخیره کتابچه راهنمای ساختمان دیجیتال برای مجموعه های لگو شماست. با اسکن کردن کد QR موجود در جلد جلوی دفترچه راهنمای خود یا با جستجوی مجموعه خود در اپلیکیشن شروع کنید. دستورالعمل‌های جدید PLUS را امتحان نمایید، یک تجربه مدل‌سازی سه‌بعدی عالی که هنگام ساخت مجموعه‌های لگو انتخابی به شما کمک می‌کند و شما را به آرامی در فرآیند ساخت راهنمایی می‌کند. ویژگی سازنده سه بعدی کمکی بهتان این امکان را می‌دهد که با بزرگنمایی و چرخش در حین ساخت با مدل تعامل داشته باشید.


امکانات و ویژگی‌های برنامه LEGO® Building Instructions:


• ساخت با Instructions PLUS و تجربه مدل 3 بعدی نهایی

• امکان پیدا کردن جزوه‌های دستی PDF ار سال 2015 تا به امروز

• جستجو و کشف مجموعه‌های لگو

• ذخیره کردن ست‌ها را در یک اکانت لگو

• کشف کردن راه‌های جدید برای ساختن آجرهای لگو

• نیازمند اتصال به اینترنت


با دانلود برنامه LEGO® Building Instructions برای آیفون یک مجموعه دیجیتالی از مجموعه‌های لگو خود بسازید و با ایجاد یک حساب لگو رایگان به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن برای خانواده‌هایی که تبلت مشترک دارند، ایده‌آل محسوب می‌شود! به علاوه، اگر می‌خواهید بدانید که مجموعه شما دارای دستورالعمل PLUS است یا نه، به سایت www.lego.com/categories/instructions-plus سر بزنید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

LEGO