لوگو Left to Survive: Zombie Games ++

Left to Survive: Zombie Games ++

5
تصاویر Left to Survive: Zombie Games ++تصاویر Left to Survive: Zombie Games ++تصاویر Left to Survive: Zombie Games ++تصاویر Left to Survive: Zombie Games ++تصاویر Left to Survive: Zombie Games ++تصاویر Left to Survive: Zombie Games ++تصاویر Left to Survive: Zombie Games ++تصاویر Left to Survive: Zombie Games ++تصاویر Left to Survive: Zombie Games ++

توضیحات

در بازی Left to Survive: Zombie Games، باید زامبی‌ها را با اسلحه‌های کشنده از بین ببرید و ماموریت‌های خود را پس از دیگری به خوبی به پایان برسانید. شما وظیفه دارید به بازماندگان کمک کنید و جان‌ آن‌ها را نجات دهید. یکی از ویژگی‌های این گیم پلی، وجود تجهیزات و مهمات جنگی مختلفی است که در اختیارتان قرار گرفته که می‌توانید با آن‌ها زامبی‌ها را بکشید. علاوه بر آن، این امکان را دارید که با ایجاد اردوگاه‌هایی در برابر حملات مردگان متحرک از خود و بازماندگان دفاع کنید.


ویژگی‌ها و قابلیت‌های بازی Left to Survive: Zombie Games:


• سلاح‌های مختلف

• امکان نبرد با کاربران دیگر

• پخش آهنگ‌های جذاب

• ایجاد پایگاه امنیتی

• رابط کاربری ساده


با دانلود بازی Left to Survive: Zombie Games برای ایفون از سبک اکشن و چالشی آن لذت ببرید و با سلاح‌های مرگبار زامبی‌ها را بکشید و سعی کنید زنده بمانید. در این گیم پلی شما می‌توانید با بازیکنان دیگر نبرد انفرادی و تیمی داشته باشید و یا با متحد شدن با یکدیگر، مردگان متحرک را از بین ببرید.


تغییرات نسخه اخیر

a


توسعه دهنده

MY COM