لوگو KORG Module Pro

KORG Module Pro

تصاویر KORG Module Pro تصاویر KORG Module Pro تصاویر KORG Module Pro تصاویر KORG Module Pro تصاویر KORG Module Pro تصاویر KORG Module Pro تصاویر KORG Module Pro تصاویر KORG Module Pro تصاویر KORG Module Pro

توضیحات

بهترین صداها، در دسترس همه. معرفی یک برنامه جدید ماژول صدای موبایل با کیفیت بالا برای iOS!


• در رده برنامه های موسیقی پولی برتر، به جایگاه شماره 1در اپ استور دست یافت



  • ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، ژاپن، آلمان، فرانسه، ایتالیا، کانادا و خیلی بیشتر!


ایده آل برای اجرا و تولید موسیقی، KORG Module یک برنامه ماژول صدای با کیفیت بالا برای iOS است که شامل یک کتابخانه صدای حرفه ای است. فقط با iPad/iPhone خود و یک صفحه کلید MIDI مانند microKEY جدید، می‌توانید صدای کیبورد و پیانو گرند با کیفیت استودیو را در هر کجا پخش کنید. همچنین می توانید از صداهای ماژول KORG برای برنامه تولید موسیقی KORG Gadget استفاده کنید. KORG با حفظ موقعیت خود در خط مقدم برنامه های موسیقی تلفن همراه، اکنون سبک جدیدی از عملکرد و تولید را با ماژول KORG برای iOS به شما ارائه می دهد.


ویژگی های برجسته

● پیانو با کیفیت بسیار بالا و طیف کاملی از موتورهای صدای کیبورد

● پنج موتور صدای اختصاصی: پیانو آکوستیک/پیانو الکتریک/کلاو/ارگان/مولتی

● موتور صدای تأخیر بسیار کم

● فقط با iPad/iPhone و microKEY جدید، می‌توانید از صدای عالی در هر کجا لذت ببرید

● تولید موسیقی موبایل همراه با ابزارک KORG

● عملکرد لیست مجموعه مناسب با نمایشگر امتیاز PDF/تصویر و پخش کننده موسیقی

● با کتابخانه‌های صوتی توسعه‌یافته، حتی بیشتر تقویت کنید: TRITON Best Selection / Ivory Mobile Grand / PREMIER Vintage Organ

● اجراهای خود را به راحتی ضبط کنید و طرح های آهنگ را در SoundCloud به اشتراک بگذارید

● یکپارچه سازی فناوری iOS که برای محیط موبایل ضروری است


*** پیانو با کیفیت خیره کننده و طیف کاملی از موتورهای صدای کیبورد ***

ماژول KORG دارای پنج موتور صدای اختصاصی است که تعدادی صداهای با کیفیت بالا را ارائه می دهد که می توانند با استفاده از "موتور بومی" در iOS شما پخش شوند. این موتورها دارای فناوری هستند که برای خط تاریخی ایستگاه های کاری و سینت سایزرهای KORG از جمله: پیانو آکوستیک توسعه داده شده است. پیانو الکتریک، Clav، ارگان و مولتی. هر نمایشگر دارای پارامترهایی است که به دقت انتخاب شده است و تنظیم صداها را راحت و آسان می کند. ما همچنین با دقت از پخش ایده آل اطمینان داده ایم و سیستم را برای تأخیر بسیار کم طراحی کرده ایم. پس از تجربه کیفیت صداهایی که از بدنه باریک آیپد شما تولید می شود، موافقید که ماژول کاملاً متفاوت از هر چیز دیگری در حال حاضر در بازار است.


*** فقط با iPad/iPhone و microKEY جدید، می توانید از صدای عالی در هر کجا لذت ببرید ***

ماژول KORG و microKEY بهترین ترکیب ممکن برای یک محیط عملکرد تلفن همراه هستند. با microKEY جدید که از دمپر پشتیبانی می‌کند، یا microKEY Air که اتصال بی‌سیم را از طریق بلوتوث MIDI فراهم می‌کند، iPad شما می‌تواند به یک ماژول صدای باکیفیت تبدیل شود. در اتاق خود، در یک استودیوی تمرین، یا اجرای روی صحنه، به راحتی می‌توانید در هر کجا که هستید، یک تجربه نوازندگی فوق‌العاده را تنظیم کنید و غرق شوید. البته می توانید از هر صفحه کلید MIDI که می تواند از طریق Apple Lightning - آداپتور دوربین USB به iPad شما متصل شود، استفاده کنید. عملکرد منحنی سرعت صدا را با پویایی پخش شما مطابقت می دهد، بنابراین می توانید با استفاده از هر صفحه کلید MIDI به راحتی اجرا کنید. حتی اگر صفحه‌کلید MIDI ندارید، می‌توانید از صفحه‌کلید روی صفحه، عملکرد عبارت یا پخش‌کننده MIDI برای پخش صداها استفاده کنید. پخش کننده MIDI می تواند فایل های استاندارد MIDI را برای لذت گوش دادن شما بارگیری و پخش کند.


*** تولید موسیقی موبایل همراه با گجت KORG ***

همچنین می‌توانید از صداهای ماژول KORG با کیفیت بالا در ابزارک KORG، برنامه تولید موسیقی موبایل استفاده کنید. اگر Module و Gadget دارید، پنج ابزار Salzburg، Montreal، Alexandria، Firenze و Glasgow به داخل اضافه شده‌اند که امکان دسترسی را مانند Gadget فراهم می‌کند. این پنج گجت قدرتمند، تنوع بیشتری به تولیدات موسیقی شما می‌بخشد و موسیقی شما را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد. چه برای عملکرد و چه برای تولید، هر دوی این برنامه ها صدای نهایی را ارائه می دهند.


اطلاعات بیشتر در korg.com


تغییرات نسخه اخیر

.


توسعه دهنده

KORG INC.