لوگو Knots 3D

Knots 3D

تصاویر Knots 3Dتصاویر Knots 3Dتصاویر Knots 3Dتصاویر Knots 3Dتصاویر Knots 3D

توضیحات

Knots 3D که توسط درختکاران، ماهیگیران، آتش نشانان، کوهنوردان، نظامیان و پیشاهنگان پسر و دختر در سراسر جهان استفاده می شود، به سرعت به شما می آموزد که چگونه حتی سخت ترین گره را ببندید. با بیش از 140 گره، Knots 3D مرجع شما خواهد بود! کمی طناب بردارید و لذت ببرید!



  • گنجانده شده در "بهترین برنامه های پیشاهنگی 2016" و "لیست نهایی برنامه های پیشاهنگی" (2014) مجله پیشاهنگی

  • برجسته در iOS Today، مجله GQ، مجله قایقرانی، مجله گای هاروی و بسیاری دیگر از چاپی و آنلاین و رسانه های معروف.


آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک گره 40 درجه یا شاید 90 درجه چرخیده است؟ یا شاید بخواهید ببینید گره Bowline یا Constrictor از پشت چگونه به نظر می رسد؟ از انگشت خود برای چرخاندن گره استفاده کنید و ببینید که چگونه از هر زاویه ای در سه بعدی به نظر می رسد!


از 144 گره مختلف انتخاب کنید و ببینید که چگونه با جزئیات باورنکردنی گره خورده اند. به کشیدن گره نگاه کنید یا از انگشت خود برای گره زدن و باز کردن گره استفاده کنید. به راحتی می توان دید که طناب مجازی از کجا به داخل و خارج و اطراف می رود. (چیزی در مورد یک خرگوش و یک سوراخ و یک درخت درست است؟) روی گره بزرگنمایی کنید تا از نزدیک نگاه کنید یا آن را برای منظر دیگری برگردانید. آیا برنامه گره مدرسه قدیمی شما می تواند این کار را انجام دهد؟!


ویژگی ها و عملکردهای محصول



  • سازگار با iPhone، iPad و iPod Touch (اپلیکیشن جهانی)

  • گرافیک با وضوح بالا با بافت طناب عکس واقع گرایانه

  • آموزش گره زدن 144 گره

  • گره‌ها را تماشا کنید و هر زمان که بخواهید سرعت انیمیشن را متوقف یا تنظیم کنید

  • گره ها را در نماهای 360 درجه و سه بعدی بچرخانید تا آنها را از هر زاویه ای مطالعه کنید

  • روی یک گره زوم کنید تا آن را با جزئیات بیشتر ببینید

  • از طریق حرکات چند لمسی مانند نزدیک کردن به زوم و کشیدن انگشت برای گره زدن/باز کردن، با گره روی صفحه ارتباط برقرار کنید.

  • گره ها را بر اساس دسته بندی مرور کنید یا با نام جستجو کنید

  • کاملاً مستقل - بدون نیاز به اینترنت!

  • 100٪ بومی سازی شده برای بیش از دوازده زبان: انگلیسی، چینی، دانمارکی، هلندی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، عبری، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، نروژی، لهستانی، پرتغالی، روسی، اسپانیایی، سوئدی و ترکی!


هر گره 3 بعدی دارای اطلاعات مرجع دقیقی از جمله نشانگرهای گره، استحکام و قابلیت اطمینان، اطلاعات ساختاری و اعداد مرجع اشلی (ABoK) و گاهی اوقات تاریخچه پشت گره است.


گره ها بر اساس هر دو دسته (قایق سواری، کوهنوردی، ماهیگیری، پیشاهنگی، و غیره) و نوع (خم، حلقه، توقف و غیره) مرتب می شوند. اگر گره‌ای را پیدا کردید که دوست دارید یا می‌خواهید بعداً به آن بازگردید، آن را برای ارجاع سریع به فهرست موارد دلخواه خود اضافه کنید.


گره های سه بعدی


لنگر، خم اشلی، گره خونی، بولین، بولین روی یک بایت، بند بند، خم کریک، پنجه گربه، گره گیره (بهبود)، گیره میخک، گره منقبض، گیره سر لارکز، خم ورقه دوبل، گره شکل 8، 8 خم، شکل 8 حلقه، چشم ماهیگیر، گره ماهیگیر، گره زنجیر خمره، گره حلقه، گره روی دست، حلقه کمال، اتصال غلتان، چرخش گرد و دو نیمه اتصال، خط بولینگ دویدن، گره مربعی (ریف گره، شیپ شاپ) , گره استودور، گره جراح، حلقه جراح، گیره خط کشیده، گیره چوبی، گره آبی، پروانه آلپاین، گیره کامیون دار، گیره پروسیک، گره راپالا، جم سن دیگو، شلاق مورب، گره سکه دوتایی، لنگر انداختن شلاق زدن، شلاق مربعی، گره سه گانه، گره دکل هیئت داوران، مشت میمون، سر ترک و بسیاری دیگر!


لیست کامل گره ها در:


http://knots3d.com/knots/en_us/ALL


بررسی های سه بعدی KNOTS


از هر نظر عالی - 5 ستاره!

من یک مرد نسبتا خوش دست (جراح) هستم و در عمل خود به چندین گره متکی هستم. با این وجود من در یادگیری گره های جدید و به خاطر سپردن آنها ناامید هستم، حتی اگر یک ملوان هستم و ماهیگیری انجام می دهم. گره 3 بعدی پاسخ است. من عاشق تمام جنبه های برنامه هستم.


برنامه عالی - 5 ستاره!

من خیلی این برنامه را دوست دارم، من چهار برنامه گره دارم و از این یکی بیشتر استفاده می کنم. به عنوان یک آتش نشان مهارت های طناب زدن ضروری است و این برنامه به من کمک می کند "گره آماده" را حفظ کنم. زوم و گام برداشتن از طریق گره با استفاده از حرکات انگشت بسیار مفید است. نویسنده اغلب این برنامه را با گره های جدید به روز می کند. من این برنامه را توصیه می کنم.


تغییرات نسخه اخیر

v7.6.3



  • 3 new knots (155 total): Alberto Knot, Hunter's Bend, Swing Hitch

  • Framework and API update

  • Minor updates to histories, synonyms and translations


توسعه دهنده

Nynix