لوگو KAKE First Alert Weather

KAKE First Alert Weather

تصاویر KAKE First Alert Weatherتصاویر KAKE First Alert Weatherتصاویر KAKE First Alert Weatherتصاویر KAKE First Alert Weatherتصاویر KAKE First Alert Weather

توضیحات

برنامه هواشناسی KAKE First Alert Weather برای آیفون یکی ازکاملترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه به حساب می‌آید، چراکه این برنامه به شما کمک می‌کند تا با بالاترین رزولوشن تصاویر ماهواره‌ای را مشاهده کنید، این ویژگی یکی از کم نظیرترین امکاناتی است که می‌توان در اپلیکیشن‌های iOS آب و هوایی پیدا کرد. در KAKE First Alert Weather در لحظه به بروزترین اطلاعات وضعیت هوا مطابق با موقعیت مکانی خود دسترسی خواهید داشت، پس برای دیدن وضعیت هوای منطقه خود حتما باید GPS آیفون خود را فعال کنید.


این سرویس هواشناسی همیشه همراه خواهد بود و با هشدارها و اخطارهای آب و هوایی شما را از برف، باران، طوفان و یخبندان مطلع می‌کند و شما با توجه به این‌ها می‌توانید در صورت نیاز چتر یا لباس گرم همراه خود ببرید. این برنامه ابزاری کاربردی است که قطعا به کارتان می‌آید، پس همین حالا با دانلود برنامه KAKE First Alert Weather از آی‌اپس، این اپلیکیشن را روی دستگاه iOS خود نصب کنید و با پیش بینی وضعیت آب و هوا هیچ وقت در رفت و آمدهای خود غافلگیر نشوید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

KAKEland Media