لوگو JaxReady

JaxReady

تصاویر JaxReadyتصاویر JaxReadyتصاویر JaxReadyتصاویر JaxReadyتصاویر JaxReadyتصاویر JaxReady

توضیحات

اطلاع از شرایط اضطراری با برنامه JaxReady برای شما کاربران آیفون امکان پذیر شده است و میتوانید با استفاده از آن، از خطرناک‌ترین وضعیت آب و هوایی مطلع شوید. این برنامه توسط بخش آمادگی اضطراری شهر جکسونویل و فلوریدا برای شما طراحی شده است و به شما کمک می‌کند تا در شرایط اضطراری با توجه به گزارشات مکان مورد نظر را تخلیه کنید و از اتفاقات ناگوار در امان باشید.

با داشتن این برنامه روی آیفون خود، از شرایط اضطراری به سرعت مطلع می‌شوید و برای حفظ امنیت و جان خود می‌توانید زودتر اقدام کنید و در امان بمانید. شما می‌توانید در نقشه محل‌های حادثه را مشاهده کنید. اگر در منطقه حادثه باشید، خود برنامه به شما برای خروج اخطار می‌دهد و نیازی به چک کردن مداوم اپلیکیشن نیست، اما اگر در محل حادثه نباشید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با چک کردن نقشه موقعیت مکانی خود را در نظر داشته باشید، حواستان باشید تا به سمت مسیر خطر نروید. حتی می‌توانید به کسانی که در محل حادثه هستند اطلاع دهید تا قبل از وخیم تر شدن وضعیت، آن محل را ترک کنند.


امکانات و ویژگی‌های برنامه JaxReady:


• مشاهده نقشه و دیدن محل خطر برای تخلیه

• فعال سازی حالت وضعیت اضطراری (EOC)

• اخطار در زمان آتش سوزی، بلایای طبیعی، طوفان، بهمن و...

• اطلاع از شیوه برخورداری از امکانات پزشکی حین تخلیه

• اخبار و اطلاعات هواشناسی

• مشاهده نقشه‌ی آب و هوایی و آتش سوزی


ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا برای در امان ماندن از خطرات احتمالی نسخعه iOS اپلیکیشن JaxReady را روی آیفون خود نصب کنید تا بتوانید در زمان حادثه سریع‌تر محل خطر را ترک کنید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

City of Jacksonville, FL