لوگو Intro Maker Outro Maker

Intro Maker Outro Maker

تصاویر Intro Maker Outro Makerتصاویر Intro Maker Outro Makerتصاویر Intro Maker Outro Makerتصاویر Intro Maker Outro Makerتصاویر Intro Maker Outro Makerتصاویر Intro Maker Outro Makerتصاویر Intro Maker Outro Makerتصاویر Intro Maker Outro Makerتصاویر Intro Maker Outro Makerتصاویر Intro Maker Outro Maker

توضیحات

ساخت ویدیوهای اینترو با برنامه‌های تخصصی ممکن است بسیار زمان‌بر باشد و از طرفی هم ممکن است شما تخصص لازم را در این زمینه نداشته باشید. اما اپلیکیشن Intro Maker Outro Maker این مشکل را برای شما حل کرده‌است. این برنامه آیفون نمونه‌های آماده‌ای برای ویدیوهای اینترو در اختیارتان قرار داده که می‌توانید با ایجاد تغییر و افزودن متن و استیکرهای متفاوت آن را مطابق با سلیقه خود کنید.


امکانات و ویژگی‌های برنامه Intro Maker Outro Maker:


• دارای دسته بندی‌های جذاب و متفاوت برای Templateها

• اضافه کردن استیکر، متن، عکس

• دارای افکت‌های گلیچ glitch

• امکان اضافه کردن آهنگ به ویدیو

• کیفیت HD


این برنامه یکی از بهترین و جذاب‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که می‌توانید برای ساخت ویدیوهای اینترو از آن استفاده کنید، چرا‌که تنوع زیاد نمونه‌ها و ابزارها قطعا شما را به وجد میاورد. اگر شما هم دوست دارید نسخه iOS این برنامه را روی آیفون خود داشته باشید، می‌توانید Intro Maker Outro Maker را از اپ استور آی‌اپس دانلود و نصب کنید و از این تجربه شگفت انگیز لذت ببرید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

jinal alagiya