لوگو Interior Home Designer

Interior Home Designer

تصاویر Interior Home Designerتصاویر Interior Home Designerتصاویر Interior Home Designerتصاویر Interior Home Designerتصاویر Interior Home Designerتصاویر Interior Home Designerتصاویر Interior Home Designerتصاویر Interior Home Designer

توضیحات

طراحی و دکوراسیون داخلی برای بسیاری از افراد جذاب است، حتی کسانی که تخصصی در این زمینه ندارند هم از دیدن چیدمان و دیزاین‌های مختلف به وجد می‌آیند. اگر شما هم از علاقمندان به این حوزه هستید اپلیکیشن آیفون طراحی داخلی Interior Home Designer قطعا برای شما جالب خواهد بود. در این برنامه می‌توانید خانه‌ و اتاق‌ها را با استفاده از امکانات برنامه، هرطور که دوست دارید طراحی کنید. این کار قطعا می‌تواند بسیار لذت بخش باشد، چراکه با خلاقیت و ایده پردازی‌ می‌توان جذاب ترین و رویایی‌ترین دیزاین‌ها را در این برنامه به تصویر کشید.


امکانات و ویژگی‌های اپلیکیشن Interior Home Designer:


• استفاده از دکوری‌های متنوع برای دیزاین

• امکانات نامحدود برای طراحی داخلی خلاقانه

• ذخیره عکس نهایی از دیزاین اتاق‌ها

• اضافه کردن پرده، تخت خواب و کمد به اتاق‌ها


در این اپلیکیشن شما با استفاده از تصاویر مختلفی از جمله گلدان‌، کارپت، لامپ، مبل و انواع لوازم، خانه‌ی رویایی خود را بسازید و تصویر آن را ذخیره کنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همین حالا با دانلود اپلیکیشن طراحی و دکوراسیون Interior Home Designer برای آیفون، شروع به دیزاین کنید و خانه رویایی خود را طراحی کنید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

osama saeed rana