لوگو Instasize Photo Editor

Instasize Photo Editor

تصاویر Instasize Photo Editor تصاویر Instasize Photo Editor تصاویر Instasize Photo Editor تصاویر Instasize Photo Editor تصاویر Instasize Photo Editor

توضیحات

اینستا سایز نرم افزاری بسیار کاربردی و آسان برای ویرایش عکس های شما

با نصب و استفاده از اپلیکیشن اینستا سایز به میلیون کاربر این برنامه بپیوندید.

به سرعت و با استفاده از ابزارهای ویرایش متعدد و کاربردی این برنامه عکس های خود را ادیت کرده و در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. ابزارهای بیشتر برای ادیت عکس به شما کمک میکند تا ویرایش سریع تری داشته باشید و در نتیجه خروجی با کیفیتی تحویل بگیرید.

برای خلق عکس هایی با ادیت های حرفه ای نیازی نیست حتما اینفلوئنسر معروفی باشید، هرکسی با هر استعدادی میتواند با استفاده از این عکس به صورت حرفه ای عکس ها و تصاویر مد نظر خود را ویرایش کند.

با استفاده بیش از 80 فیلتر آماده این نرم افزار به عکس ها و ویدئوهای خود رنگ های جدیدی ببخشید و آنها را در شبکه های اجتماعی مختلف با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

با استفاده از فرمت های آماده مخصوص شبکه های اجتماعی تصاویر مربوط خود را تنظیم کنید. شما با استفاده از این فرمت های آماده ای که از پیش طراحی شده اند میتوانید پست ها و استوری های اینستاگرام خود را آماده کنید، ویدیوهای کانال یوتیوب را تنظیم کرده یا برای باقی شبکات اجتماعی خود محتوای تصویری با کیفیت تولید کنید.

با استفاده از ابزار ترکیب عکس ها به سرعت کلاژهای خوب بسازید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

به تصاویر خود متن اضافه کنید یا پس زمینه آنها را تغییر دهید. (قابلیت انتخاب از بین 50 فونت)

همین حالا این برنامه را نصب و با استفاده از ابزارهای خاطرات خود را منحصر به فرد و به یاد ماندنی تر کنید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Instasize Inc.