لوگو   Incredibox

Incredibox

5
تصاویر   Incrediboxتصاویر   Incrediboxتصاویر   Incrediboxتصاویر   Incredibox

توضیحات

یک اپلیکیشن موسیقی که به شما امکان ساخت قطعات موزیک مورد نظرتان را با استفاده از بیت باکس و میکسر های فوق العاده خود خواهد داد. استایل موسیقی خود را از بین 7 فضای موسیقی ای که در اختیارتان قرار داده شده انتخاب کنید و شروع به ساخت و اشتراک گذاری قطعات خود کنید.

ترکیبی از یک بازی و ابزاری کاربردی برای کار و ساخت موسیقی که کاربران زیادی را در سنین مختلف درگیر خود ساخته است. میکس درست و گرافیک و انیمیشن را با استفاده از این اپلیکیشن تجربه کنید. این نرم افزار به علت رابط کاربری ساده و دوست داشتنی خود هم اکنون در مدارس زیادی مورد استفاده قرار میگیرد و دانش آموزان زیادی با استفاده از این اپلیکیشن خلاقیت خود را محک میزنند.

روش بازی در این اپلیکیشن بسیار ساده است. آیکون ها را بکشید و داخل آواتارها رها کنید تا شروع به خواندن کنند و بتوانید قطعه موسیقی جدید خود را خلق کنید. در طول بازی incredibox ترکیب های صحیح را پیدا کرده و جوایز انیمیشنی و کاربردی که به شما در بهبود میکستان کمک میکنند را آزاد کنید! میکس ساخته خود را ضبط کنید و آن را با دوستان خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید! اگر به اندازه کافی رای جمع کنید، ممکن است به جدول ۵۰ نفر اول هم راه پیدا کنید؛ برای ساختن میکس خود بیش از حد تنبل هستید!؟ مشکلی نیست، اجازه دهید حالت خودکار برایتان میکس بسازد! با استفاده از بازی incredibox می توانید استعداد موسیقی خود را کشف کنید!




این اپلیکیشن یک بازی جدید، سرگرم کننده و جالب در سبک بازی های موزیکال از استودیوی بازی سازی So Far So Good است که در سال 2009 ساخته شده است. این بازی اولین بار به صورت نسخه وب به بازار آمد و مدتی بعد به عنوان یک اپلیکیشن برای گوشی های موبایل و تبلت ها عرضه شد که به سرعت محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده و همه گیر شد.این برنامه جوایز بین المللی متعددی برنده شده است؛ برخی از این جوایز عبارتند از: BBC, Adobe, FWA, Gizmodo, Slate, Konbini, Softonic, Kotaku, Cosmopolitan, PocketGamer, AppAdvice, AppSpy, Vice, Ultralinx و …

دموی آنلاین این اپلیکیشن از زمان ساخت آن بیش از 50 میلیون بازدید کننده داشته است.





  • توجه داشته باشید برای تجربه کیفیت بهتر و رابط کاربری زیبای این برنامه باید از آیپد 3 و آیفون 5 به بالا استفاده کنید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

So Far So Good