لوگو Hyper Light Drifter

Hyper Light Drifter

5
تصاویر Hyper Light Drifterتصاویر Hyper Light Drifterتصاویر Hyper Light Drifterتصاویر Hyper Light Drifterتصاویر Hyper Light Drifter

توضیحات

بازی Hyper Light Drifter یک بازی اکشن دو بعدی است که توسط شرکت Heart Machine ساخته و در 2016 منتشر شد. این بازی ترکیبی از بازی های The Legend of Zelda: A Link to the Past و Diablo است.

این بازی اکشن و ماجراجویی با گرافیکی شبیه به بازی‌های ۱۶ بیتی کلاسیک، پیکسل آرت زیبا، موزیک فوق العاده و گیم‌پلی خلاقانه‌‌ی خود توانست امتیاز‌های بسیار خوبی را از منتقدان دریافت کند. اگر شما از طرفداران بازی The Legend of Zelda: Link to the Past باشید، مطمئنا از این بازی نیز خوشتان خواهد آمد.

این بازی نامزد و برنده جوایز معتبر و ارزنده ی بسیاری شده و از دید بسیاری از منتقدان یک بازی خوب و پر از هیجان با ترکیبی از موزیک های جذاب و نبرد های بی نظیر تعریف شده است. این بازی در عین سادگی بسیار زیبا و سرگرم کننده است. نبرد هایی که در این بازی برای شما رخ میدهد بسیار نفس گیر و هیجان انگیز خواهند بود. یک گذشته تاریک و خشن در این سرزمین طنین انداز شده است؛ غرق در گنج و خون!

در این بازی گیمرها در نقش Drifter بازی هستند و او را کنترل می کنند. این کاراکتر که به فناوری های زیادی دست یافته بود سالها پیش توسط ساکنین دنیای این بازی فراموش شده بود اما سعی کرد دنیایش را جستجو کند و قبل از اینکه به دنبال پیدا کردن راه درمان و معالجه ی بیماری اش باشد تمدن و فناوری های از دست رفته و فراموش شده اش را دوباره از نو بسازد و آنها را به رخ مردم بکشد. دانش گذشتگان را زنده کند و با سفر به سرزمین های دیگر که در زمان دفن شده اند تکنولوژی ها و تاریخ گذشتگان را احیا سازد.

با دانلود این بازی یک دنیای زیبا، وسیع و در حال نابودی را با خطرات مخصوص به خودش و تکنولوژی های گذشتگان تجربه کنید.

قابلیت ها:



  • گیم پلی 120 فریم بر ثانیه روی iPad Pro و ۶۰ فریم بر ثانیه روی دیگر دستگاه‌های اپل پشتیبانی می‌کند؛ این بدان معنی است که iPad Pro با دو برابر فریم ریت نسخه‌ی نینتندو سوئیچ، بازی را اجرا خواهد کرد که قدم بزرگی محسوب می‌شود.

  • سازگار با کنترلرهای MFi.

  • دستاوردهایی بر اساس روند داخل بازی

  • لرزش هپتیک ( لمسی)

  • از کاراکترها گرفته تا عناصر پس زمینه دقیق، همه چیز با عشق به صورت انیمیشن در آمده اند.

  • انتخاب آسان، بسیار دشوار برای رسیدن به مرحله master؛ دشمنان شما در این بازی شرور و بی شمار هستند ، خطرات به راحتی بدن ضعیف شما را خرد می کند و دیگر حتی چهره های دوستانه را نیز تشخیص نخواهید داد.

    سلاح های خود را به روز کنید، مهارت های جدید بیاموزید، تجهیزات کاربردی کشف کرده و این دنیای تاریک را با مسیرهای فرعی و اسرار نهفته درون آن طی کنید.

  • موسیقی متن جذاب که توسط Disasterpeace ساخته شده است.

  • تمام محتوا از بازی اصلی + اسلحه های بیشتر، دشمنان جدید و مناطق تازه در این ورژن از بازی.


تغییرات نسخه اخیر



  • Now your saves can be shared between your iPhone and iPad devices thanks to the added iCloud support.




  • We have improved the gamepad support.




  • Usual small bug fixes and performance improvements




توسعه دهنده

Abylight S.L.