لوگو Human Anatomy Atlas 2024

Human Anatomy Atlas 2024

تصاویر Human Anatomy Atlas 2024تصاویر Human Anatomy Atlas 2024تصاویر Human Anatomy Atlas 2024تصاویر Human Anatomy Atlas 2024تصاویر Human Anatomy Atlas 2024

توضیحات

برنامه Human Anatomy Atlas 2024 به شما متخصص پزشکی، دانشجو و علاقه‌مندان به آناتومی کمک می‌کند تا درون بدن انسان را بهتر بشناسند و اطلاعات خود را بالا ببرند. برنامه اطلس آناتومی هزاران مثال و تصویر را در اختیارتان قرار داده تا به درک عمیقی از عملکرد بدن انسان برسید. این اپلیکیشن در واقع با ارائه تعاریف و مثال‌های عالی می‌تواند مرجع خیلی خوب برای علاقه‌مندان به این حوزه باشد.


این برنامه در حوزه خود افتخارات زیادی کسب کرده و توانسته برنده جایزه‌ی انجمن تصویرگران پزشکی، جایزه عالی انجمن تصویرگران پزشکی و طلای جوایز W3 برای آموزش موبایل شود. طبق نظر کاربران هم این نرم افزار به خوبی توانسته مورد توجه قرار بگیرد و رضایت افراد مختلف را به دست بیاورد. اگر شما هم دوست دارید یک مرجع کامل و کاربردی در این حوزه داشته باشید، ما به شما دانلود Human Anatomy Atlas 2021 برای آیفون را پیشنهاد می‌کنیم.


تغییرات نسخه اخیر

Set definitions text to read at larger or smaller sizes! Access the settings menu and choose your preferred text size.

Dive deeper and move from gross anatomy to micro anatomy and back! We’ve linked even more Related Content to help maximize your learning experience.

And, as always, bug fixes and performance enhancements.


توسعه دهنده

Visible Body