لوگو Hidden Objects Halloween Haunted Secret Spy Object

Hidden Objects Halloween Haunted Secret Spy Object

تصاویر Hidden Objects Halloween Haunted Secret Spy Objectتصاویر Hidden Objects Halloween Haunted Secret Spy Objectتصاویر Hidden Objects Halloween Haunted Secret Spy Objectتصاویر Hidden Objects Halloween Haunted Secret Spy Objectتصاویر Hidden Objects Halloween Haunted Secret Spy Object

توضیحات

در بازی Hidden Object شما در محیط اسرارآمیزی هستید و باید سعی کنید با گشت و گذار در محیط اطراف آن‌ها را پیدا کنید و امتیاز خود را بالا ببرید. به عمارت‌های خالی از سکنه و یا قبرستان‌های ترسناک بروید و سعی کنید در آن‌جا به جستجوی اشیای مرموز و پنهان شده بروید.


در این بازی‌ شما باید به بازدید از عمارت‌های وحشتانک بروید و وسایل‌های هالوین‌ را مثل تکه‌های کدو تنبل، شکلات، عنکبوت و وسایل تزئینی را در آنجا پیدا کنید. شما می‌توانید سطح این بازی را از سخت به آسان تغییر دهید و وارد بازی شوید. این بازی با چالشی که برایتان بوجود آورده است به شما کمک می‌کند تا قدرت تمرکز خود را بالا ببرید.


امکانات و ویژگی‌های بازی Hidden Object:


• گرافیک جذاب و حرفه‌ای

• بازی با امکان انتخاب سطوح

• بزرگنمایی صفحه برای جستجوی دقیق

• پیدا کردن نامه‌ها و وسایل هالوین


اگر شما هم از بازی‌های پازلی و معمایی خوشتان می‌آید، همین حالا می‌توانید با دانلود برنامه Hidden Object برای آیفون، در یک فضای جذاب به جستجوی انواع وسایل و اشیای گم شده بپردازید.


تغییرات نسخه اخیر


  • Minor update.


توسعه دهنده

Detention Apps