لوگو Hero Siege: Pocket Edition

Hero Siege: Pocket Edition

تصاویر Hero Siege: Pocket Editionتصاویر Hero Siege: Pocket Editionتصاویر Hero Siege: Pocket Editionتصاویر Hero Siege: Pocket Editionتصاویر Hero Siege: Pocket Editionتصاویر Hero Siege: Pocket Edition

توضیحات

توجه داشته باشید که این بازی روی گوشی هایی که رام کمتر از 2 گیگابایت داشته باشند قابل اجرا نیست؛ مثل گوشی های آیفون 6 و گوشی های قدیمی تر از آن.

1.5 میلیون نسخه از این اپلیکیشن توسط کاربران خریداری شده است.

شما باید در این بازی انبوهی از دشمنان خود را نابود کنید، توانایی های خود را گسترش دهید و پیروز میدان شوید. در این بازی پادشاهی Tarethiel توسط موجودات جهنمی احاطه شده است؛ حالا شما باید در نقش قهرمان داستان با نقش آفرینی و استفاده از توانایی های منحصر به فرد خود این موجودات شیطانی و پلید را یکی پس از دیگری از بین ببرید و سرزمین پادشاهی را از وجود آنها پاک سازید. این بازی با گرافیک بالا و با کیفیت خوب و گیم پلی جذابش ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. با توجه به این موضوع که دشمنان شما بسیار قدرتمند هستند،لازم است استعداد های خود را کشف کرده و گسترش دهید و از سیستم غارت که در چند حالت عادی، برتر، نادر و افسانه ای ارائه شده است استفاده کنید.از امکانات جذاب این بازی می توان به قابلیت بازی به صورت آنلاین و ۴ نفره اشاره کرد که مراحل چالش برانگیز سیاه چال ها، رئیس، اسرار و حوادث را شامل می شود.

قابلیت ها:

-قابلیت بازی آنلاین با 4 کاربر دیگر

-مراحل، سیاه چاله ها، رمز و راز های اتفاقی و متغیر که در هر قسمت از بازی با قسمت دیگر آن متفاوت است.

-بیش از 170 اثر هنری منحصر به فرد که منفعل ، قابل استفاده یا به صورت مداری و داستانی هستند.

-وجود دخمه ها جهت غارت دشمنان

-ارتقا سطح جنگ و کشف استعدادهایتان

-وجود سیستم غارت، برتر، افسانه ای، عادی، نادر

-امکان شخصی سازی کاراکترهای داخل بازی به وسیله ۹۰ کلاه



  • شامل مراحل، رئیس ها، سیاه‌چال‌ها، اسرار و حوادث گوناگون

  • مراحل و جنگ های غیرمنتظره و اتفاقی همانند مراحل داخل Diablo

  • بیش از 80 دشمن مختلف که ممکن است جز معدود افراد با استعداد و دانشمند با توانایی های غیرمنتظره و متفاوت باشند در این بازی در مقابل شما قرار خواهند گرفت.

  • بیش از سی مرحله بازی


تغییرات نسخه اخیر

Bug fixes and improvements


توسعه دهنده

Panic Art Studios