لوگو Hello English

Hello English

تصاویر Hello Englishتصاویر Hello Englishتصاویر Hello Englishتصاویر Hello Englishتصاویر Hello Englishتصاویر Hello English

توضیحات

برنامه رایگان گفتاری انگلیسی. مکالمه، خواندن، نوشتن انگلیسی را بیاموزید.


زبان انگلیسی و گرامر گفتاری را از زبان های هندی، اندونزیایی، عربی، مالایی، اردو، مالایی، بنگالی، پنجابی، تلوگو، تامیلی، کانادایی، مراتی، گجراتی، اوریا، آسامی، مالایایی، چینی، پرتغالی، ترکی و نپالی بیاموزید. یک دوره آموزشی رایگان انگلیسی که توسط بیش از 15 میلیون زبان آموز برای گفتاری انگلیسی، گرامر و ساخت واژگان استفاده می شود.


Hello English توسط CultureAlley رتبه اول برنامه آموزشی رایگان و بهترین برنامه رایگان برای یادگیری زبان انگلیسی است.


امکانات:




  • 425 درس تعاملی: 100٪ رایگان. مکالمه و گرامر انگلیسی را با مکالمات مفید بیاموزید. همه درس ها به صورت آفلاین نیز کار می کنند!




  • بازی های شگفت انگیز: تمرین های خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن با نتایج فوری و نکات گرامری.




  • چت با معلمان: از معلمان سؤالاتی در مورد دستور زبان و ترجمه بپرسید




  • استفاده از اخبار روزانه را تمرین کنید: کلمات، تلفظ و واژگان جدید را بیاموزید




  • بازی تمرین مکالمه: مکالمات روزانه را با صحبت کردن در برنامه برگزار کنید - مهارت های انگلیسی گفتاری خود را بهبود بخشید.




  • فرهنگ لغت 10000 کلمه: کلمات جدید را یاد بگیرید و تلفظ آنها را بشنوید.




بنابراین منتظر نباشید: برنامه رایگان را فورا دانلود کنید تا به مصاحبه شغلی رویایی خود، یا امتحان، یا تحت تاثیر قرار دادن دوستانتان کمک کند! مهارت های مکالمه، نوشتن، خواندن و گوش دادن به زبان انگلیسی را بهبود بخشید. با اعتماد به نفس انگلیسی صحبت کنید!


هم برای دانش‌آموزانی که آموزش مدرسه را به زبان انگلیسی یا به زبان هندی / اردو / عربی / بنگالی (هند) / تلوگو / مالایی / مراتی / گجراتی / تامیل / پنجابی / کانادا / مالایالام / بنگالی (بنگلادش) / اوریا / آسامی / طراحی شده است. پرتغالی / نپالی / چینی / اندونزیایی / ترکی متوسط.




در حالی که تمام محتوای آموزشی در Hello English رایگان است، ما Hello English Pro را ارائه می دهیم که تبلیغات را حذف می کند و سایر ویژگی های مفید را ارائه می دهد. اگر Hello English Pro را بخرید، مبلغ پرداختی به حساب iTunes شما کسر می شود و حساب شما برای تمدید ظرف 24 ساعت قبل از پایان دوره جاری شارژ می شود. تمدید خودکار ممکن است در هر زمان با رفتن به تنظیمات خود در فروشگاه iTunes پس از خرید خاموش شود.


اگر Hello English Pro را انتخاب نمی کنید، می توانید به سادگی به استفاده از Hello English به صورت رایگان ادامه دهید. قیمت اشتراک فعلی Hello English Pro 59.99 دلار آمریکا در سال است. ما برنامه های ماهانه و سه ماهه در داخل برنامه نیز داریم. قیمت ها به دلار آمریکا هستند، ممکن است در کشورهایی غیر از ایالات متحده متفاوت باشند و بدون اطلاع قبلی ممکن است تغییر کنند.


سیاست حفظ حریم خصوصی: https://helloenglish.com/Privacy.jsp

شرایط خدمات: https://helloenglish.com/Terms.jsp


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Intap Labs Pvt Ltd