لوگو Hear My Baby Heartbeat App

Hear My Baby Heartbeat App

تصاویر Hear My Baby Heartbeat Appتصاویر Hear My Baby Heartbeat Appتصاویر Hear My Baby Heartbeat Appتصاویر Hear My Baby Heartbeat Appتصاویر Hear My Baby Heartbeat App

توضیحات

اگر شما هم در انتظار به دنیا آمدن کودک دلبندتان هستید، قطعا ساعت زیادی را به او فکر می‌کنید. اما چه چیزی بهتر از اینکه شما بانوان در دوران بارداری هم خاطرات کودک خود را ثبت کنید. با Hear My Baby Heartbeat App و تنها با استفاده از میکروفون آیفونتان می‌توانید صدای نوزاد داخل شکمتان را ضبط کنید و به آن گوش دهید.


امکانات و ویژگی‌های برنامه‌ی Hear My Baby Heartbeat App:


• ضبط صدای ضربان قلب نوزاد

• به اشتراک گذاری با دوستان و اطرافیان

• ثبت لحظات خاطره‌انگیز

• گوش دادن به ضربان قلب و صدای جنین

• ذخیره صداهای ضبط شده


البته باید توجه داشته باشید که بهترین حالت استفاده از این برنامه زمانی است که نوزاد برعکس و پشت به شکمتان قرار گرفته. در این وضعیت اپلیکیشن بهترین کیفیت صدا را ضبط می‌کند. قطعا شما هم با گوش دادن به صدای ضربان قلب نوزادتان حس شیرین و وصف نشدنی را خواهید داشت. هم اکنون شما هم می‌توانید با دانلود Hear My Baby Heartbeat App برای آیفون، این ریکوردر جذاب را داشته باشید و خاطرات کودکتان را در بارداری ثبت کنید.


تغییرات نسخه اخیر

Our new Chatbot feature designed to help customers answer the most commonly asked questions - with improved support to help get you a result faster. We'll be improving this over time and coming releases of the app. Any issues please do read the FAQ or contact support via the app. We're happy to help :)


توسعه دهنده

Fat Cigar Productions Ltd