لوگو Groovepad - Music & Beat Maker ++

Groovepad - Music & Beat Maker ++

تصاویر Groovepad - Music & Beat Maker ++تصاویر Groovepad - Music & Beat Maker ++تصاویر Groovepad - Music & Beat Maker ++تصاویر Groovepad - Music & Beat Maker ++تصاویر Groovepad - Music & Beat Maker ++

توضیحات

با Groovepad یک دی جی شوید! رویاهای موسیقی خود را با ایجاد موسیقی شیک و روان به راحتی زنده کنید!


Groovepad یک برنامه سازنده موسیقی با استفاده آسان است که تضمین شده است که هنرمند را در شما نشان دهد. برخی از ویژگی های استثنایی آن عبارتند از:



  • یک کتابخانه گسترده از موسیقی متن های منحصر به فرد و عجیب و غریب، که در آن می توانید جستجو کنید و موارد دلخواه خود را برای شروع انتخاب کنید. برخی از ژانرهای محبوب عبارتند از Hip-Hop، EDM، House، Dubstep، Drum & Bass، Trap، Electronic و غیره.

  • با Beat School مطالعه کنید. تماشای فیلم ها و آموزش ها برای یادگیری سریع؛

  • از Live Loops برای ایجاد موسیقی درجه یک استفاده کنید که به شما امکان می دهد همه صداها را با کمال هماهنگ کنید

  • با برخی از افکت های FX شگفت انگیز مانند فیلتر، فلانگر، ریورب و تاخیر، می توانید زندگی را به مهمانی بازگردانید، فقط از طریق موسیقی خود

  • خلاقیت های خود را به اشتراک بگذارید و اجازه دهید دوستان و خانواده خود از استعدادهای دیجی شما الهام گرفته و تحت تأثیر قرار گیرند.


سفر موسیقی خود را با Groovepad آغاز کنید!


Groovepad Premium

اشتراک Premium Groovepad به شما امکان می دهد قفل همه صداها، ویژگی ها را باز کنید و تبلیغات را حذف کنید.

از میان گزینه های مختلف اشتراک انتخاب کنید. گزینه های استاندارد اشتراک ما عبارتند از:



  • اشتراک 1 هفته ای با 7 روز آزمایشی رایگان

  • اشتراک 1 ماهه

  • اشتراک 1 ساله

    پس از تأیید خرید، پرداخت به حساب iTunes محاسبه می شود. اشتراک به طور خودکار تمدید می شود مگر اینکه تمدید خودکار حداقل 24 ساعت قبل از پایان دوره جاری خاموش شود. حساب برای تمدید ظرف 24 ساعت قبل از پایان دوره جاری شارژ می شود. اشتراک‌ها ممکن است توسط شما مدیریت شوند و تمدید خودکار ممکن است با رفتن به تنظیمات حساب iTunes غیرفعال شود. برای اطلاعات بیشتر لطفاً از پیوند https://support.apple.com/en-us/HT202039 دیدن کنید. هیچ لغو اشتراک فعلی در طول دوره اشتراک فعال مجاز نیست. زمانی که کاربر تصمیم به اشتراک داشته باشد، بخش استفاده نشده از دوره آزمایشی رایگان از بین خواهد رفت.


EULA: https://easybrain.com/terms.html

سیاست حفظ حریم خصوصی: https://easybrain.com/policy.html


تغییرات نسخه اخیر


  • Performance and stability improvements


توسعه دهنده

Easybrain