لوگو Gone Home

Gone Home

تصاویر Gone Homeتصاویر Gone Homeتصاویر Gone Homeتصاویر Gone Homeتصاویر Gone Home

توضیحات

7 ژوئن 1995. ساعت 1:15 بامداد


بعد از یک سال خارج از کشور بودن، به خانه می‌رسید. انتظار خوشامدگویی خانواده‌اید اما با خانه‌ی خالی روبرو می‌شوید. یک جای کار می‌لنگد. بقيه کجا هستند؟ چه اتفاقی افتاده است؟ در Gone Home، تلاش می‌کنید پرده از این راز بردارید.


Gone Home یک شبیه‌ساز اکتشافی تعاملی است. به تمام جزئیات یک خانه به ظاهر عادی دقت کنید تا به داستان هر یک از ساکنین پی ببرید. هر کشو و دری را باز کنید. اشیاء را بردارید و آنها را بررسی کنید و به دنبال سرنخ باشید. سعی کنید بفهمید چه اتفاقی افتاده است.


ویژگی‌های کلیدی:

داستانی غنی از جزئیات و ظرافت از تلاش‌های یک خانواده برای مقابله با عدم اطمینان، دلشکستگی و تغییر را ارائه می‌دهد.


در فضای خانه غرق شوید: با بازدید از خانه‌ای که در آن همه جزئیات با دقت بازسازی شده اند، به دهه 1990 بازگردید؛ صدای طوفان بیرون از پنجره هم در بازسازی این تجربه به کمک شما خواهد آمد.


Gone Home یک تجربه غیرخشونت‌آمیز و بدون پازل است که از شما دعوت می‌کند با سرعت دلخواهتان و بدون حمله، گیر افتادن یا ناامید شدن بازی کنید. این خانه از شما می‌خواهد که کشفش کنید.


تحقیقی کاملاً تعاملی: با بررسی دارایی‌های شخصی خانواده و یادداشت‌ها و نامه هایی که بر جای گذاشته‌اند، حدس بزنید چه اتفاقی برای این خانواده افتاده است. از قدرت مشاهده خود برای فهمیدن داستانی که قطعه قطعه برای شما آشکار می‌شود استفاده کنید.


تغییرات نسخه اخیر

Thank you for playing Gone Home! This update adds performances improvements, bug fixes, and iCloud Save Support.


توسعه دهنده

Annapurna Interactive