لوگو Freelancer - Hire & Find Jobs

Freelancer - Hire & Find Jobs

تصاویر Freelancer - Hire & Find Jobsتصاویر Freelancer - Hire & Find Jobsتصاویر Freelancer - Hire & Find Jobsتصاویر Freelancer - Hire & Find Jobs

توضیحات

اپلیکیشن Freelancer بهترین اپلیکیشن ویژه کاریابی و استخدام برای فریلنسرهای سراسر دنیا است که دوست دارند بدون محدودیت، پروژه های بزرگی انجام دهند و به دنبال شغل مورد علاقه خود هستند تا به صورت دورکار پروژه دریافت کنند و درآمد دلاری داشته باشند، از طرفی این اپلیکیشن مخصوص کارفرماهایی است که دنبال نیروی متخصص و فریلنسر هستند تا پروژه‌های خود را به آنها بسپارند.


ویژگی های Freelancer :

• امکان درج آگهی استخدام

• قابلیت ایجاد پروفایل کاربری برای کاربران و کارجویان

• امکان جست و جو بین کارفرمایان

• دریافت پیشنهاد کاری از سوی کارجویان

• ارسال درخواست شغلی به صورت رایگان تا 6 مرتبه

• قابلیت نمایش تاریخچه ی همکاری و پروژه ها در پروفایل


با فریلنسر به شغل رویایی خود برسید

Freelancer بزرگترین پلتفرم برای کاریابی فریلنسرها است که پر از کارفرماهایی است که دنبال افراد متخصصی مثل شما هستند تا پروژه های خود را به شما بسپارند. وجود کارفرماهای زیاد در Freelancer باعث ایجاد حق انتخاب برای شما میشود. بنابراین امکان اینکه نتوانید موقعیت شغلی دلخواهتان را پیدا کنید بسیار کم است.


از هر رشته و تخصصی

اینجا میلیون‌ها متخصص آماده به کار هستند. فریلنسرهای متخصص در رشته‌های متفاوتی در Freelancer هستند، از جمله مهندس نرم افزار، توسعه دهنده‌ی وب سایت، طراح گرافیک، نویسنده محتوا، متخصص سئو، مترجم، طراح گرافیک، ادیتور و خیلی از رشته‌های متفاوت دیگر.


رایگان شروع کنید

شما میتوانید در ابتدای کار به صورت رایگان آگهی درخواست نیروی دلخواهتان را پست کنید و خواهید دید که در کسری از ثانیه پیشنهادهای زیادی برایتان ارسال می‌شود، بعد از انتخاب نیروی مورد نظر شما میتوانید حقوق دریافتی متخصص را به صورت ساعتی و یا مبلغ توافق شده پرداخت کنید.


طراحان گرافیک و ادیتورهای حرفه‌ای فراوان

در Freelancer طراحان حرفه‌ای استخدام کنید تا هر چیزی را که تصور می‌کنید طراحی کنید، به جای استفاده از لوگوهای غیر حرفه‌ای برای برندتان یک لوگوی حرفه‌ای داشته باشید و از همکاری با طراحان لذت ببرید.

در Freelancer طراحان حرفه‌ای زیادی می‌توانید پیدا کنید، از طراحی UI اپلیکیشن گرفته تا ادیت عکس و تولید ویدئو حرفه‌ای.

روی هم رفته اگر دنبال متخصص فتوشاپ، افتر افکت، ایلاستریتور، طراحی گرافیک، انیمیشن، موشن دیزاین و طراحی سه بعدی هستید میتوانید نیروهای با تجربه زیادی را برای شروع به همکاری پیدا کنید.


طراحی اختصاصی وب سایت شما

دوست دارید وب سایت طراحی کنید؟ پس وقت با ارزشتان را در وبسایت هایی مثل Wix, squarespace و weebly هدر ندهید. به جای این کار میتوانید پروژه خود را به طراحان حرفه‌ای بسپارید تا با طراحی اختصاصی و با قیمت مناسب به نتیجه‌ی مطلوبی برسید.


تجربه‌ای شگفت انگیز با برنامه نویس‌های حرفه‌ای

در Freelancer با برنامه نویس و توسعه دهندگان حرفه‌ای همکاری کنید.

اگر دنبال متخصصین NET،PHP، HTML،CSS ،SQL ،MYSQL مهندس نرم افزار، جاوا اسکریپت، پایتون، C# ،programming و سئو هستید کافیست در Freelancer درخواست خود را ثبت کنید.

درصورتیکه میخواهید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و یا به دنبال برنامه نویس اپلیکیشن برای iOS هستید Freelancer بهترین گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد داد.


با نویسنده‌های خلاق و حرفه‌ای کار کنید

برای مقاله نویسی و تولید محتوا از نویسنده‌های فریلنسر استفاده کنید. نویسنده های حرفه‌ای اینجا هستند تا در نوشتن، خلق کردن و ویراستاری محتوا کمکتان کنند. در freelancer با نویسنده های متخصص همکاری کنید تا محتوای خلاقانه، مقاله‌های مستند و ویراستاری دقیق را در کنار هم تجربه کنید.


متخصصین مارکتینگ به رشد بیزینس شما کمک خواهند کرد

مطمئنا از تاثیر مارکتینگ بر کسب و کار‌ها مطلع هستید و می‌دانید که همکاری با یک متخصص مارکتینگ چقدر میتواند در رشد کسب وکارتان تاثیر‌گذار باشد. پس معطل نکنید و همکاری با متخصصین مارکتینگ را شروع کنید تا در بازاریابی اینترنتی و استفاده از یوتیوب، پینترست و شبکه های اجتماعی مختلف و بهینه سازی موتورهای جست و جو (سئو)، گوگل ادوردز، بازاریابی اینترنتی، یوتیوب، ایمیل مارکتینگ و یا گوگل آنالیتیکس به شما کمک کنند.


مترجم های دقیق و حرفه‌ای

در freelancer می‌توانید برای هر زبانی مترجم‌های حرفه‌ای زیادی پیدا کنید تا بتوانید ارتباط جهانی خود را در کسب و کار خود حفظ کنید. در این میان مترجم‌های فراوانی از جمله زبان‌های انگلیسی، چینی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، هندی و بسیاری زبان‌های دیگر هستند که آماده‌ی همکاری با شرکت‌ها و کارفرمایان مختلف هستند و شما میتوانید به جای استفاده از ابزارهای آنلاین و غیر حرفه‌ای ترجمه، از متخصصین حرفه‌ای کمک بگیرید.


متخصص هر دامنه‌ای رو پیدا کنید

از متخصصین داده ها و اطلاعات برای کسب و کار خود کمک بگیرید. شما میتوانید در زمینه های ویرایش فایل های اکسل، جمع آوری اطلاعات، آنالیز و دیگر موارد مشابه با نیروهای فریلنسر همکاری داشته باشید.


متخصص برای هر موقعیتی

بهترین موقعیت برای کارآفرینان، کسب وکار های کوچک و موسسات استفاده از نیروهای فریلنسر است. چراکه ممکن است در ابتدای کار امکان در اختیار داشتن دفتر بزرگ و سیستم های قوی را نداشته باشید و در این صورت همکاری با نیروهای فریلنسر میتواند بهترین انتخاب باشد.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Freelancer.com