لوگو Football Manager 2021 Mobile

Football Manager 2021 Mobile

تصاویر Football Manager 2021 Mobileتصاویر Football Manager 2021 Mobileتصاویر Football Manager 2021 Mobileتصاویر Football Manager 2021 Mobileتصاویر Football Manager 2021 Mobileتصاویر Football Manager 2021 Mobileتصاویر Football Manager 2021 Mobileتصاویر Football Manager 2021 Mobileتصاویر Football Manager 2021 Mobile

توضیحات

برنامه Football Manager 2021 Mobile یکی از بازی‌های معرف و محبوب فوتبالی iOS است که در آن شما باید تیم خود را مدیریت کنید و سعی کنید به قهرمانی دنیا دست پیدا کنید. در این بازی می‌توانید به مسابقات خارج از کشور بروید یا در بازی‌های داخلی خود را به چالش بکشید و امتیاز و مقام کسب کنید.


اگر می‌خواهید به قهرمانی برسید، باید سعی کنید تا با بهترین شیوه آموزشی بازیکنان خود را آماده کنید تا در زمین مسابقه بهترین نتایج را رقم بزنید. از بهترین تاکتیک‌هایی که می‌توانید استفاده کنید و برد را از آن خود کنید. در این بازی شما این امکان را دارید تا به 60 لیگ از کشورهای مختلف بپیوندید و در آن‌ها صعود کنید و شاهد اتفاقات حرفه‌ای برای تیم خود باشید.


امکانات و ویژگی‌های بازی Football Manager 2021 Mobile:


• صعود در لیگ‌های برتر جهان

•استفاده از تاکتیک‌های حرفه‌ای برای تیم خود

• سیستم دینامیک برای هماهنگی تیمی

• رابط کاربری جذاب و حرفه‌ای

• آموزش بازیکنان تیم و آماده کردن آن‌ها برای رقابت


اگر شما هم دوست دارید یکی از گیم پلی‌های جذاب فوتبالی را بازی کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با دانلود بازی Football Manager 2021 Mobile برای آیفون، تیم خود را مدیریت کنید و بازیکنان خود را آماده رقابت‌های سنگین کنید و قهرمان جهان شوید.


تغییرات نسخه اخیر

.


توسعه دهنده

SEGA