لوگو Farming Simulator 20

Farming Simulator 20

تصاویر Farming Simulator 20تصاویر Farming Simulator 20تصاویر Farming Simulator 20تصاویر Farming Simulator 20تصاویر Farming Simulator 20

توضیحات

با Farming Simulator 20 وارد دنیای هیجان انگیز کشاورزی شوید! محصولات مختلف زیادی را برداشت کنید، به دام خوک، گاو و گوسفند خود رسیدگی کنید، و اکنون سوار اسب خود شوید و به شما این امکان را می دهید که زمین های وسیع اطراف مزرعه خود را به روشی کاملاً جدید کشف کنید. محصولات خود را در یک بازار پویا بفروشید تا درآمد کسب کنید که می توانید در ماشین آلات اضافی و گسترش مزرعه خود سرمایه گذاری کنید.


در Farming Simulator 20 شما کنترل بیش از 100 وسیله نقلیه و ابزار را به دست می گیرید که به طور صادقانه از برندهای پیشرو در صنعت بازسازی شده اند. برای اولین بار در سیستم عامل های تلفن همراه، این شامل جان دیر، بزرگترین شرکت ماشین آلات کشاورزی در جهان است. سایر برندهای معروف کشاورزی مانند Case IH، New Holland، Challenger، Fendt، Massey Ferguson، Valtra، Krone، Deutz-Fahr و بسیاری دیگر را هدایت کنید.


Farming Simulator 20 دارای یک محیط جدید آمریکای شمالی است که در آن مزرعه خود را توسعه و گسترش دهید. از بسیاری از فعالیت های کشاورزی هیجان انگیز، از جمله ماشین آلات جدید و محصولات زراعی با پنبه و جو، لذت ببرید.


ویژگی های Farming Simulator 20 عبارتند از:


• از بیش از 100 وسیله نقلیه و ابزار واقعی برخی از بزرگترین سازندگان ماشین های کشاورزی استفاده کنید


• کاشت و برداشت محصولات مختلف: گندم، جو، جو، کلزا، آفتابگردان، سویا، ذرت، سیب زمینی، چغندرقند و پنبه


• برای تولید و فروش شیر و پشم به گاوها و گوسفندان خود غذا دهید


• مراقب اسب ها باشید و بر روی آنها سوار شوید تا جهان اطراف مزرعه خود را آزادانه کشف کنید


• گرافیک سه بعدی جدید جزئیات بیشتری را در ماشین آلات شما و محیط آمریکای شمالی نشان می دهد


• نمای کابین به شما امکان می دهد در وسایل نقلیه خود به شیوه ای واقعی تر از قبل رانندگی کنید


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

GIANTS Software GmbH