لوگو English Dictionary - LDOCE

English Dictionary - LDOCE

تصاویر English Dictionary - LDOCEتصاویر English Dictionary - LDOCEتصاویر English Dictionary - LDOCEتصاویر English Dictionary - LDOCEتصاویر English Dictionary - LDOCE

توضیحات

اگر شما هم از علاقه‌مندان به زبان انگلیسی هستید، قطعا به یک دیکشنری iOS احتیاج پیدا می‌کنید. برنامه English Dictionary – LDOCE یک ابزار کاربردی است که به کمک آن می‌توانید معنای کلمات را به همراه مثال و کاربرد آن‌ها بخوانید و درک کنید.

با وجود کلمات مترادفی که دیکشنری به شما ارائه می‌دهد، می‌توانید لول خود را به خصوص در مهارت Writing افزایش دهید. برای مثال به جای این که از کلمه ساده‌ی Nice استفاده کنید، می‌توانید بگویید Lovely ،Delightful و یا enjoyable. در این نرم افزار بسیاری از این مترادفات در کنار مثال و تعاریف به شما ارائه می‌شود و اگر به آن‌ها توجه کنید، می‌توانید به خوبی دایره لغات خود را افزایش دهید و حرفه‌ای‌تر شوید.


امکانات و ویژگی‌های برنامه English Dictionary – LDOCE:


● داری بیش از 2000000 لغت، معنا و مترادف

● امکان خواندن مثال‌های متنوع

● درک کاربرد کلمات

● توضیحات ساده و قابل فهم

● یادگیری کلمات مترادف

● امکان خواندن Collocation های موجود برای هر لغت

● گوش دادن به تلفظ بریتیش و امریکن همه لغات

● امکان مشاهده تاریخچه‌ی کلماتی که اخیرا جستجو کرده‌اید

● یادگیری یک لغت در هر روز

● اصلاح دیکته‌ی کلمات

● مشاهده تصاویر برخی از کلمات

● امکان نشانه گذاری و نت برداری


اگر شما هم دوست دارید یکی از کاملترین منابع لغت را روی گوشی خود داشته باشید، ما به شما دانلود برنامه English Dictionary – LDOCE برای آیفون را پیشنهاد می‌کنیم. ابزار کاملی که به وسیله‌ی آن می‌توانید یک لغت را همه جانبه بررسی کنید و با خواندن تعاریف و مثال‌ها به درک عمیقی از معنای آن برسید.


تغییرات نسخه اخیر

Thanks for using the app! We update the app regularly so we can make it better for you. Get the latest version for all of the available English Dictionary - LDOCE with new features


● Fixed bugs


● Without internet's supported.


توسعه دهنده

Enfour, Inc.