لوگو EN45

EN45

تصاویر EN45تصاویر EN45تصاویر EN45تصاویر EN45تصاویر EN45

توضیحات

EN45 آموزش آنلاین زبان

یادگیری زبان انگلیسی مانند پیدا کردن یک دوست خوبه، باید علاوه بر پیدا کردنش، بتونید همیشه اون را داشته باشید. چون زبان چیز بسیار فراری هست... پیشنهاد ما به افراد پر مشغله که وقت رفتن به کلاس را ندارند و از طرفی میخواهند که همیشه با زبان در تعامل باشند، اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی EN45 است.

شما در هرکجا و هر زمان که بخواهید می توانید به 2000 هزار ساعت از آموزش های اپلیکیشن خودتون دسترسی داشته باشید و تمرین کنید.

میدونستید این اپلیکیشن تمام گرامر انگلیسی را به روش آزمون محور بهتون یاد میده... یعنی هم زبان یاد می گیرید و هم به چالش کشیده می شوید.

ویژگی های اپلیکیشن آموزش زبان EN45

شاید مکالمه زبان انگلیسی مهمترین بخش آموزش زبان باشه. اپلیکیشن en45 مکالمه زبان، گرامر، کلمات و اصطلاحات کاربردی را یادتون میده، با 144 موضوع روزمره در قالب دروس اصلی آموزشی که محوریت آن تقویت مکالمه زبان انگلیسی است.

اگه می خواهید خودتون را برای آیلتس یا تافل آمده کنید، ما بهتون نزدیک 1200 کلمه ی کاربردی برای تقویت مکالمه یاد میدیم که البته این کلمات جزو آموزش های اصلی ما نیستند و به عنوان کمک آموزشی بهتون ارائه میدیم.

اگه طرفدار این نظر هستید که دیدن فیلم برای تقویت زبان انگلیسی و مکالمه، کاربردی ترین گزینه هست، بهتون یه خبر خوب میدیم، ما بیش از 200 ساعت فیلم آموزشی داریم همراه با آزمون که تازه این ها هم شامل آموزش های اصلی نیستن و در قالب کمک آموزشی بهتون ارائه میدیم. فقط کافیه عضو اپلیکیشن ما بشید و ته و توی اپلیکیشن را در بیارید.

اگه طرفدار خواندن داستان هستید یا می خواهید مهارت خواندن خود را تقویت کنید ما نزدیک به 250 داستان کوتاه متناسب با سطح شما داریم.

سطوح آموزشی شامل 6 سطح اصلی از مبتدی تا حرفه ای می باشد. سایر آموزش هایی مانند ویدئو آموزشی، تصاویر آموزشی، موزیک با متن، کتب آموزشی، نمونه نامه و .... شامل ویژگی های این اپلیکیشن می باشد.

انگلیسی را برای همیشه یاد بگیرید.

کلیه منابع استفاده شده از قبیل تصاویر، ویدئو، صدا، متن، کتب آموزشی و ... در این اپلیکیشن مربوط به سایت آموزش آنلاین زبان www.en45.com می باشد.


تغییرات نسخه اخیر

زبان آموزان می توانند از امکان تقویت مکالمه بهرمند شوند


توسعه دهنده

راویس